توضیحات کاره

شبیه سازی سه بعدی معمولا پیشنیازهایی دارد و آن هم طراحی فضا بصورت دو بعدی هست؛ اگر فضای شما طراحی نشده میتوانیم ابتدا آن را طراحی کنیم و وقتی جاگذاری قسمت های مختلف طرح رو تایید کردید، شبیه سازی سه بعدی فضا رو شروع میکنیم.

اما اگر شخص و یا شرکتی دیگر نقشه دو بعدی فضا را برای شما طراحی کرده است، میتونید اون نفشه رو برامون ارسال کنید که شبیه سازی سه بعدی فضا رو براتون انجام بدیم.

کار بنده به این صورت هست که کوچکترین جزئیات را هم به اطلاع کارفرما میرسانم. 
قیمت هم بسته به نوع پروژه متغیر میباشد. اگر طراحی دو بعدی هم برای شما انجام بدهیم، بهتون تخفیف هم میدیم. بابت هر رندر در سال 1401 هزینه 200000تومان دریافت میشود. 
قبل از گرفتن رندر نهایی رندرهایی با سایز کوچک و واترمارک در اختیار کارفرما قرارداده میشد که اگر جایی نیاز به تغییرات داشت، اعلام کند. پس از تاییدیه کارفرما رندرهای نهایی گرفته میشود. در صورتی تایید نهایی و ارائه رندر ن هایی کارفرما مایل به ایجاد تغییرات دیگر بود، هزینه اصلاحات ساعتی 30000  تومان در سال 1401 محاسبه میشود و هزینه رندرهای نهایی که پس از اصلاح کار مجدد گرفته شدند محاسبه میشود.
مثال: فرض کنید ما 5 رندر پس از تایید نهایی شما براتون گرفتیم و سپس فرمودید که رندر شماره 3 نیاز به تغییرات دارد. از آنجایی که پیش از این تاییدیه از شما گرفته بودیم، هزینه اصلاحات ساعتی 30000 در سال 1401 محاسبه میشود و رندر نهایی که پس از اصلاحات گرفته میشود شامل هزینه 200000 تومان میشود. یعنی در این شرایط در مجموع هزینه 6 رندر + هزینه هر ساعت اصلاحیه (30000ساعتی) دریافت میشود.

همچنین آماده همکاری با دفاتر فنی مهندسی و شرکت ها به صورت دورکاری میباشم.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

اگر طراحی دو بعدی هم براتون انجام بدیم، نقشه دو بعدی رو به صورت فایل pdf یا dwg (اتوکد) در اختیارتون قرار میدیم.

رندرهای شبیه سازی شده رو هم به صورت عکس jpg تقدیمتون خواهد شد.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  هر رندر 7 روز 200,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های mahmoud.za-77