توضیحات کاره

با سلام

قطعا برای معرفی کسب و کار و افزایش فروش خود به داشتن یک وبسایت استاندارد و حرفه ای نیاز دارید. من با طراحی از صفر تا صد سایت و یا بهینه سازی سایت موجود شما با ظاهر گرافیکی و عملکرد مناسب در مدت زمان کم و هزینه مناسب در خدمت شما هستم. برای ثبت سفارش میتوانید طبق مراحل زیر اقدام کنید:

  1. ارائه شرح مختصری از کسب و کار و اهداف شما (از طریق ارسال پیام):  در چه حوزه ای فعالیت دارید؟ رقبایتان چه کسانی هستند؟ مخاطبین سایت شما چه کسانی هستند؟ مزایای رقابتی که برای مخاطبین ایجاد می نمایید چیست؟ مواردی که برایتان مهم است حتما در طراحی سایت لحاظ شود چیست؟ هدفتان از طراحی سایت چیست؟(معرفی و فروش خدمات و محصولات به صورت آنلاین، معرفی شرکت و ... )
  2. محتوای مورد نظر خود که لازم است در سایت قرارداده شود (تصاویر، توضیحات، مقالات، فایل های صوتی و ویدئو و ...) پس از انجام توافق تحویل دهید تا تحویل به موقع کار امکان پذیر باشد. (قراردادن تصاویر و درج مطالب صفحه اول و تماس با ما و سوالات متداول (صفحات معمول در سایت)، حداکثر 10 محصول در صفحات مربوط به فروشگاه یا معرفی محصولات و 2 مقاله بر عهده بنده می باشد)
  3. پس از توافق در خصوص سفارش و شروع پروژه نمونه اولیه طراحی برخی صفحات به شما ارائه خواهد شد که لازم است به طور دقیق در مدت زمان کوتاهی بررسی نمایید تا در صورت نیاز اصلاحات مورد نظر خود را اعلام فرمایید.
  4. در زمان تحویل نهایی سایت طبق توافق اولیه طی یک هفته اصلاحات مورد نیاز خود را اعلام فرمایید. پس از گذشت این زمان تا دو ماه پشتیبانی موارد جزئی (کمتر از یک ساعت کار) نظیر تغییرات محدود در محتوای سایت را خواهید داشت.
  5. در صورت اعلام نیازمندی جدید پس ازتوافق اولیه هزینه کار به صورت توافقی اخذ خواهد شد.

* در صورتی که نیاز به اخذ مشاوره در خصوص توسعه آنلاین کسب و کار و موارد فنی دیگر دارید در خدمت شما هستم.

* برای طراحی صفحات عمومی با امکانات معمول نظیر صفحه اول، اخبار و مقالات، تماس با ما و سوالات متداول نرخ پایه لحاظ می شود. (هر صفحه 400 هزار تومان)

* خرید، نصب و به کارگیری حداکثر دو افزونه در صورت نیاز (تا سقف 200 هزار تومان) بر عهده بنده می باشد. در صورت نیاز به موارد بیشتر خرید افزونه بر عهده مشتری می باشد.

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

* طراحی سایت با وردپرس و قالب ها و افزونه های معتبر انجام خواهد شد.

* پس از انعقاد قرارداد و انجام پروژه طراحی، یک سایت کامل با مشخصات سفارش داده شده تحویل خواهد شد

* آموزش آپلود مطالب و فایل ها داده می شود.

* در صورت درخواست مشتری تمامی مشخصات کاربری ادمین هاست و کنسول وردپرس به وی تحویل داده خواهد شد. ولی از آن پس هیچگونه مسئولیتی در صورت بروز مشکل برعهده بنده نمی باشد.

* اصوال اولیه SEO تکنیکال و داخلی(بهینه سازی پایه ای برای موتورهای جستجو در حد معمول) در طراحی سایت لحاظ خواهد شد.

* رعایت اصول اولیه حفظ امنیت وبسایت لحاظ خواهد شد.

* در صورت نیاز به تولید محتوای متنی برای سایت دو مقاله به صورت رایگان تهیه و به صورت و در سایت جانمایی می شود.

 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  هر ساعت کار 21 روز 100,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های mah1817