توضیحات کاره

این شاخه از مدلسازی (هاردسرفیس) تقریبا شامل تمامی سطوح سخت غیر ارگانیک و غیر قابل نفوذ هست که معمولا بدون اسکالپت sculpt ارائه می شوند.

آبجکتهای مختلفی مانند لوازم منزل و آشپزخانه، ساختمانها، سطوح صنعتی، آبجکت های بازی یا game asset ها، ماشینهاو... زیرمجموعه این شاخه از مدلسازی هستند.

من به عنوان نمونه، سفینه ای به نام Starfury (کانسپت از استیو برگ) رو مدلسازی کردم که در تصاویر میتوانید مشاهده بفرمایید. ضمنا نمونه های دیگری از کارم رو گذاشتم که میتونید شبکه مش آنها رو هم ملاحظه کنید.

دو نکته در مدلسازی هاردسرفیس اهمیت بالایی دارد:

  1. شبکه مش (mesh) تمیز (تا حد امکان)
  2. تعداد پلی گان (polygon) بهینه

قیمت گذاری برای هر مدل بسته به تعداد پلی گان، پیچیدگی رفرنس، و زمان لازم برای تکمیل کار صورت می گیرد و از پانصدهزارتومان شروع می شود.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک مدل سه بعدی به صورت مش کواد (Quad mesh)، یعنی مدلی که تا حد امکان از چهارضلعی تشکیل شده و از مثلث و چندضلعی تا آنجا که ممکن هست استفاده نشده است، در نتیجه باگهای آن هنگام استفاده و ایمپورت در موتورهای بازی و رندر به حداقل می رسد.

این مدل در قالب فایل obj (درصورت حجم بالا به صورت زیپ یا آرشیو شده) به شما ارائه می شود. توجه بفرمایید که این مدل خام و بدون متریال و و نور هست، در صورتی که خروجی های دیگر، و یا رندر و نورپردازی نیاز دارید، لطفا پروژه اختصاصی ثبت بفرمایید.

با سپاس

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  مدل ساده لوپلی (lowpoly) 3 روز 500,000 تومان
    بررسی و یا انجام اصلاحات در حیطه سفارش ثبت شده (یک مرتبه) +2 روز +0 تومان
    ارسال فایل بدون اپلای کردن مادیفایرها (درصورت امکان) +1 روز +0 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.