توضیحات کاره

همان‌طور که می‌دانید و احتمالا حتما برای استخدام در شرکت‌ها با آن مواجه شده‌اید، ارائه «رزومه کاری و تحصیلی» است. رزومه در اصل کلمه‌ای فرانسوی است و در محیط دانشگاهی نیز برخی به آن CV می‌گویند که یک مدرک یک یا چند صفحه‌ای است و خلاصه‌ای از سوابق کاری، تحصیلاتی و مشخصات فردی شخص متقاضی است که معمولا برای استخدام و گزینش کاربرد دارد. بدین معنی که شخص متقاضی، رزومه‌اش را به جایی که تمایل دارد استخدام شود و یا ادامه تحصیل بدهد، ارائه می‌کند و با این کار کل سوابق و فعالیت‌های فردی و اجتماعی‌اش را در معرض نمایش قرار می‌دهد. به عبارت دیگر هدف «رزومه» این است که کارفرما با مطالعه آن از سوابق شغلی و فردی داوطلبان، متوجه شود که آنها از چه مهارت‌هایی برخوردار هستند، چه تجربیاتی دارند، چه نوع کارهایی را انجام داده‌اند و از نظر علمی و عملی در چه سطحی قرار می‌گیرند. بنابراین «رزومه» مهمترین وسیلۀ برای کاریابی یا ادامه تحصیلات شماست و هر چه آن را بهتر و حرفه‌ای‌تر طراحی کنید، امکان دست یافتن به شغل دلخواهتان نیز بیشتر می‌شود. یک «رزومه» خوب شامل بخش‌هایی چون:

- مشخصات فردی داوطلب (Personal Details)

- تحصیلات و توانایی‌های علمی(Education and Qualifications)

- ارائه توانمندی‌ها و مهارت‌های فرد (Skills & Experiences)

- ارائه سوابق شغلی (Work Experiences)

- ارائه سوابق علمی و پژوهشی (Publications)

- عناوین و افتخارات (Titles and honors)

- علائق فردی (Interests)

- معرف‌ها (References)

- و سایر اطلاعات (Additional Information) است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک «رزومه» خوب، موجز و خلاصه بودن آن است. پس باید از ارائه دادن توضیحات مفصل پرهیز کرد. برای این کار کافی است از تجربیات یک طراح گرافیک مجرب استفاده نمایید تا در کمترین جای ممکن، بهترین و جذاب‌ترین حالت رزومه‌تان را طراحی نماید. ما با افتخار این کار را برایتان انجام خواهیم داد و شما را در رسیدن به اهداف اجتماعی‌تان یاری خواهیم رساند.

 

  شرایط طراحی سفارش  

- طراحی رزومه تک برگی: ۲۵هزار تومان؛ زمان تحویل: ۳ روز

- طراحی رزومه چند صفحه‌ای: صفحه‌ای ۱۵هزار تومان؛ زمان تحویل: ۳ روز

 

توضیح: بالطبع چاپ «رزومه» برعهده سفارش دهنده است ولی برای خروجی PDF یا JPG هزینه‌ای دریافت نخواهد شد. در ضورت نیاز متقاضی، سفارش عکاسی هم پذیرفته می‌شود.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

ی  شرایط ارائه سفارش  

زمان ارائه، یک فایل JPG کم حجم برای دیدن سفارش به شما ارائه خواهد شد و پس از تأیید، اعمال اصلاحات و در نهایت تسویه حق‌الزحمه طراحی، فایل اصلی با کیفیت چاپ تحویل داده می‌شود و در صورت نیاز، در مورد نحوه ارائه آن نیز پیشنهاداتی به شما ارائه خواهد شد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های کارگاه گرافیک