توضیحات کاره

طراحی وبسایت، اپلیکیشن ویندوز و موبایل رو بصورت حرفه ای میتونم انجام بدم.

هزینه طراحی هر صفحه اختصاصی با لاراول و لایووایر 500 هزار تومان هستش، و برای طراحی و پیاده سازی وبسایت های spa به ازای هر صفحه 750 هزار تومان هستش.

-یک وبسایت فروشگاهی با پیاده سازی سبدخرید، ایجاد محصولات شگفت انگیز، استفاده از دو پنل مشتریان و ادمین سایت، طراحی صفر تا 100 قالب براساس استاندارد تعریف شده حدودا 15 میلیون تومن در میاد.

-یک وبسایت فروشگاهی و آموزشی مثه راکت، فرانش و غیره که از لاراول و لایووایر استفاده شده، از آپلود فایل ها در سرور دانلود، ایجاد یک انجمن اختصاصی با داشتن یک ادیتور اختصاصی markdown تا پیاده سازی کیف پول و محاسبه امتیاز کاربران براساس عملکرد توی سایت و پیاده سازی video streaming و ایجاد سطوح دسترسی ACL  تا استفاده از وب سوکت و غیره.. از صفر تا 100حدودا 35 میلیون تومن انجام میدم.

- ساخت اپلیکیشن های ساده که با فلاتر انجام میدم با ایجاد یک داشبورد مدیریتی بصورت یک CMS حدودا چیزی نزدیک 8 میلیون در میاد.

-بقیه سفارشات هم براساس نیازسنجی مشتری و سناریو قیمت داده میشه

براساس مستندات مشتری من نزدیک ترین وبسایت ها و اپلیکیشن های مربوط به ایده مشتری رو پیدا میکنم نقاط قوت و ضعف رو بررسی میکنم، مستندات مشتری رو در کنار اون اطلاعات اولیه که به دست آوردم قرار میدم تا بهترین نتیجه حاصل بشه. نه تنها در مورد خرید هاست و سرور میتونم بهش پینهاد بدم بلکه تمام کار رو هم بصورت رایگان بدون دریافت هزینه اضافی بارگزاری و کانفیگ میکنم.

 

امنیت وبسایت و اپلیکیشن همیشه دغدغه من بوده و هر کاری رو از درخواست های ajax به وبسرویس، ذخیره سازی توکن با کلید توی مرورگر تا نحوه هش اطلاعات توی دیتابیس هم رو همیشه مدنظر قرار میدم، حتی اون api های که قرار بسازم چه بصورت پابلیک و چه بصورت پراویت همیشه بهترین روش انتخاب میکنم. روش اول طراحی وبسایت هام با لاراول و لایووایر هست در صورت نیاز کاربر به ایجاد صفحات spa همه ی کارهای وبسرویس رو با استفاده از روش jwt انجام میدم. توی بحث ssr اپلیکیشن های ساخته شده بصورت spa از nuxtjs یا nextjs استفاده میکنم که این ها چون نیاز به nodejs برای اجراشون هست حتما بایستی مشتری در نظر داشته باشه که یک سرور برای این کار تهیه کنیم.

 

بهترین کارهای مه تا حالا نوشتم برای بحث حسابداری و مالی بوده، این نقطه قوت و تجربه من هستش که میتونم برای وبسایت هایاز کیف پول یا محاسبات مالی استفاده کنم.

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

- استفاده از بهترین ابزار و فریمورک برای پیاده سازی ایده مشتری 

- پشتیبانی پروژه های بزرگ برای یکسال رایگان انجام میدم، حتی اگر فیچر کوچیک یا تغییر کوچیکی که دوست دارند.

- در حین پیاده سازی تا راه اندازی بصورت رایگان بهش مشاوره میدم

- از لحظه ی که سایت راه اندازی میشه تا موعد تمدید سرور یا هاست سایت همیشه بعنوان یک پشتیبان بهش راهنمایی میدم

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای قیمت پایه طراحی یکساعت   در 1 روز
    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

    سایر کاره های juza66