توضیحات کاره

سلام و احترام 
اولین قدم برای بهبود سئو سایت ، قطعا کار روی سئو داخلی On page Seo هست. هیچ سایتی بدون استخوان‌بندی قوی و رقابتی، نمیتونه رتبه‌های 1 تا 3 گوگل رو بگیره! من اینجام که این مشکل رو برای شما و برای همیشه حل کنم! 

چرا تحلیل رقبا در بهبود سئو تعیین کننده است؟

اگر شما وضعیت رقبای خود در رتبه‌های 1 تا 3 را بررسی نکنید، نمی‌توانید نقاط ضعف و قدرت آن‌ها را شناسایی کرده و از آن‌ها پیشی بگیرید. در تحلیل رقبا من وضعیت داخلی سایت، ساختارهای لینک‌سازی داخلی و استراتژی کلمات کلیدی را بررسی کرده و با استراتژی‌های رقابتی، تلاش می‌کنم رقبای خود را یکی پس از دیگری کنار بزنید.

 

تحقیق کلمات کلیدی چیست و چرا  برای بهبود سئو داخلی سایت ضروری است؟

اگر شما برای صفحات خود، لیست کلماتی که کاربران جستجو می‌کنند را در اختیار نداشته باشید، نمی‌توانید محتوای خود را متناسب با نیاز آن‌ها و سپس فاکتورهای رتبه‌دهی گوگل، بهینه‌سازی کنید. قدم اول در بهبود سئو On Page دقیقا همین سندِ استراتژی کلمات کلیدی است. من این مهم را با بالاترین دقت و با ساختاری منظم و قابل فهم، برای شما تهیه می‌کنم.

 

نقشه درختی لینک‌سازی داخلی چه کاربردی در قدرت بخشیدن به استراتژی محتوایی سئو سایت من دارد؟

اگر سایت شما یک مجمع‌الجزایر باشد، ساختار لینک‌سازی شیوه‌ی کمک این جزیره‌ها به یکدیگر است. شما اگر ندانید از چه صفحه‌ای به صفحه‌ی دیگر لینک دهید، نمی‌توانید پر قدرت و با استراتژی، از نظر محتوایی رشد کنید. اینکه باید‌ها و نباید‌های لینک‌سازی داخلی سایت شما مشخص و صحیح باشد، وظیفه‌ی من در این همکاری است. سندی که من تهیه می‌کنم، به شما کمک می‌کند حتی پس از من هم، بتوانید به سادگی و شفاف، لینک‌سازی داخلی خود را ادامه دهید.

 

مدیریت بودجه چرا به کاهش هزینه‌های بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو کمک می‌کند؟ من برای شما چکار می‌کنم؟

از آنجا که همیشه باید در کمترین حالت ممکن، هزینه کرد، لذا لازم است متخصصی که شیوه‌های مختلف کار روی سئو داخلی سایت را می‌داند، برای شما برنامه‌ریزی هزینه‌ها و مدیریت بودجه سئو انجام دهد. من با تجربه‌ی 6+ ساله‌ی خودم، می‌توانم برای شما هزینه‌ها را تا جای ممکن و بدون آسیب رساندن به اهداف، کاهش دهم.

 

آیا پس از انجام کارها، بهینه‌سازی هم برای سئو سایت من انجام می‌دهید؟

بله! در مدت زمان پروژه، من روزانه و هفتگی درحال بهینه کردن فرآیند‌ها و اصلاح مسیرها هستم. دنیای سئو، حاصلِ تجربه و آزمایش است. باید متخصص سئو در پروژه، گاردی نسبت به تغییر مسیر سریع و اصلاح نداشته باشد. من به شما اطمینان می‌دهم که فرآیند‌های سئو پروژه شما را مدام بروزرسانی و بهینه‌سازی کنم.

 

بهبود رتبه‌های سایت چرا باید طبیعی انجام شود؟ چه خطری من را تهدید می‌کند؟

از آنجا که گوگل مدام درحال بروزرسانی الگوریتم‌ها و خط قرمز‌های خود است، لذا لازم است استراتژی‌های کوتاه مدت و مقطعی را کمتر استفاده کنیم و بیشتر تلاشمان این باشد که فعالیت‌ها ماندگارتر و رتبه‌ها در بازه‌ی زمانی طولانی‌تری حفظ شوند. من به شما قول می‌دهم که تا جای ممکن، از تکنیک‌های آسیب زننده به سایت شما، استفاده نکرده و تلاش کنم بهبود‌های پایدار در پروژه سئو داخلی شما ایجاد کنم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  • تحلیل رقبای هم‌حوزه شما به همراه نقاط ضعف آنها با برنامه اجرایی زمان‌بندی شده
  • ✅ سند و نقشه استراتژی سئو داخلی شامل لیست کلمات کلیدی - عناوین(انکرتکست) لینک سازی و نقشه درختی لینک‌سازی صفحات داخلی سایت به همدیگر
  • برنامه‌ریزی اجرا و بهینه‌سازی استراتژی‌ها از نظر زمان بندی و مدیریت بودجه برای آنها
  • اجرای صفر تا صد استراتژی
  • بهینه‌سازی فرآیند‌ها
  • ✅ بهبود رتبه‌ها به مرور و به صورت طبیعی جوری که سایتت رشد بی‌نظیر بکنه!

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های جویان باقری