توضیحات کاره

در سفارش مبلغ پایه، سئو محتوا سایت شما بررسی 10 محتوا 1000کلمه ای و بررسی سایت شما از نظر بهترین کلمه کلمه کلیدی هایی که میتونید باهاشون رتبه بگیرید انجام میشه. 

سئو چیه ؟

خیلی مختصر و مفید سئو یعنی سایت شما بر اساس قوانین و مقرراتی که موتور جستجو گوگل تعیین میکنه، باشه. و سایت شما بر اساس کلمه یا عبارت مورد نظر خودتون در رتبه بالا در صفحه اول گوگل باشه.

چرا وبسایتمو سئو کنم ؟

امروزه اهمیت سئو چند برابر گذشته شده. معرفی یک کسب و کار به عموم مردم در چند سال قبل کار بسیار مشکلی بود ولی الان با وجود اینکه تقریبا اکثر مردم با اینترنت کار می‌کنند و کار و استفاده از آن را میدانند و برای برآورده شدن نیازهایشان از اینترنت استفاده می‌کنند. برای خرید گرفته تا مشکلی که برای تلویزیون یا گوشی‌شان پیش آمده یا برای خواندن مطالب آموزشی یا یادگیری و...  همه اینها درون گوگل جستجو می‌شوند. و چه بهتر است که وبسایت شما یکی از وبسایت های رتبه بالا درون گوگل باشد که بتوانید خدماتی را که ارائه می‌دهید به مشتری نشان داده و درآمد کسب کنید. من میتونم در این راه پرفراز و نشیب همراهتون باشم و کارها رو به نحو احسن براتن انجام بدم.

 

دیگر خدماتی که میتونید هماهنگی کنید برای انجام پروژه اختصاصی: سئو وبسایت شما به هر صورتی که شما مایلید ( سئو محتوا + سئو محلی + ساخت بک لینک + ریپورتاژ + بررسی وبسایت شما+ کلمه کلیدی مورد نیاز برای پیشرفت وبسایت) شما برای cmsهای مختلف وردپرس جوملا و...    که مسلما از قیمت پایه بیشتره. 

سعی بر این دارم که زودتر از زمان اعلام شده کار را به شما تحویل بدم برای هماهنگی تحویل سفارش هماهنگی لازم رو انجام میدیم.

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های وارش سئو