توضیحات کاره

گروه ما بیش از 5 سال سابقه در طراحی فضاهای مختلف مثل تجاری، تفریحی، درمانی و مسکونی داره و همکارانم و من برای اینکه بهترین طراحی معماری شکل بگیره و کاربر توی فضا بتونه بیشترین بهره رو از اون محیط ببره، نظر و خواست شمارو اولویت قرار میده.
برای جلو بردن پروژتون در طی زمانی که ما روی اون کار می کنیم می تونید بین ساعت 9 صبح تا 5 عصر با ما در تماس باشید.
پس تمام طراحی ها به شکل اصولی و مرحله به مرحله طبق خواسته های شما شکل میگیرن و هدف ما کسب رضایت شماست.

در بخش طراحی ما از پایه ترین قسمت یعنی ترسیم دوبعدی در اتوکد شروع می کنیم و خدمات ما در بخش مدل سازی شامل طراحی سه بعدی فضای خارجی و نمای ساختمان، معماری داخلی و دکوراسیون فضاها هست. طراحی معماری پروژه در محیط تری دی مکس مدلسازی میشه و بعد ازینکه متریال های دلخواه داده شدن با ویری رندر گرفته میشه.

خدمات ما شامل طراحی همه ی انواع فضاهای معماری از جمله آشپزخانه، نشمین، تی وی وال، اتاق خواب، ورودی، سرویس ها، تراس و لابی در داخل ساختمان به علاوه ی طراحی نما، محوطه، فضای سبز، روف گاردن و پارکینگ در بخش خارجی ساختمان ها می باشد.

هزینه ی طراحی و مدلسازی و رندر بر حسب هر 5 متر مربع 180000 تومان می باشد که دو روز زمان می بره و شامل تمام انواع طراحی ، سبک ها و فضاهای معماری تا سقف 50 متر مربع است. برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان شما این امکان در نظر گرفته شده که در متراژهای بالاتر از حجم خواسته شده برای طراحی کاسته بشه، به این ترتیب که برای فضاهای بالای 50 متر مربع 10% و برای فضاهای بالای 100 متر مربع 20% از متراژ فضارو می تونید در هنگام ثبت پروژه حذف کنید.
در بخش جزییات اجرایی پروژه، ما در محیط اتوکد نقشه های اندازه گیری رو بدون هزینه ی اضافه در اختیار شما می گذاریم و اگر مایل به دریافت جزییات بیشتر باشید ما می تونیم جزییات مربوط به سازه های مورد نیاز و متریال های مورد استفاده رو مشخص کنیم و همچنین پالت رئال متریال رو به شما ارائه بدیم.

در صورت تقاضای داشتن جزییات بیشتر هر یک قلم جزییات 48000 تومان هزینه خواهد داشت و 1 روز زمان خواهد برد

در حین فرایند طراحی بعد ازینکه ما نظرات شمارو شنیدیم و مشغول به کار شدیم با توجه به متراژ کار شما بین 24 تا 72 ساعت قبل از تحویل نهایی، پروژه برای تغییرات عمده با شما چک میشه می شه تا در صورت لزوم تغییراتی ایجاد بشه و به خواست شما نزدیک تر شه.

در صورت نیاز به تغییرات بیشتر هر یک ویرایش 98000 تومان هزینه خواهد داشت و 2 روز زمان خواهد برد
پروژه های تحویلی از زمان اتمام تا 14 روز دارای پشتیبانی می باشند.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل های مربوط به طراحی و مدلسازی شامل دو عکس jpg از رندر گرفته شده از مدل سه بعدی پروژه هست که کیفیتی مشابه با نمونه ی کارها دارن.
برای داشتن پشتیبانی و اصلاح بیشتر در حین انجام پروژه شما می تونید سفارش اصلاح بیشتر رو ثبت کنید.
فایل های مربوط به جزییات اجرایی شامل پی دی اف از جزییات ترسیم شده ی پروژه در اتوکد و عکس از پالت متریال هست.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  هر 5 متر طراحی، مدلسازی و 2 رندر 2 روز 180,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های ida.rafiee