توضیحات کاره

حتما برای شما نیز پیش آمده که یک وب سایت وردپرسی راه اندازی کرده باشید. اما فرصت کافی برای رسیدگی به آن را نداشته باشید. یا از مهارت مناسب در این زمینه برخوردار نباشید. تیم‌های آی دی با یک پکیج تمام عیار برای وب مستران عزیز در خدمت شما دوستان است.

در این پکیج ما وب سایت شما را بررسی نموده و نواقص آن را از لحاظ فنی و گرافیکی به صورت کامل برطرف نموده و حتی اگر لازم باشد؛ قالب وب سایت شما عوض خواهیم نمود و در نهایت یک وب سایت بی‌نقص و کاملا حرفه‌ای به شما ارائه خواهیم نمود.

مطمئنا از این کاره‌ی بی‌نظیر شما را شگفت زده خواهد کرد. یک بار برای همیشه خودتان را راحت کنید و از نعمت بهره مندی از یک وب سایت حرفه‌ای برخوردار شوید. در ادامه با خدمات بی‌نظیری که در این کاره قرار است؛ به شما ارائه داده شود، آشنا خواهید شد.

 

((خیلی وقت‌ها از خودت می‌پرسی چرا فلان وب سایت این قدر مرتب و شیکه؟ ولی وب سایت من با وجود این همه هزینه و استفاده از بهترین امکانات و حتی بهترین قالب به شیکی و زیبایی اون سایت نیست؟ نگران نباش این کاره پاسخ به این قبیل مشکلات و حل همیشگی آن هاست.))

 

زیباسازی و حرفه‌ای نمودن صفحات وب:

______________________________________________________________________________________

حتما برای شما هم پیش آمده که به وب سایتی مراجعه کنید و از چیدمان دقیق عکس ها، تم یک دست و تصاویر مناسب وب سایت حیرت زده شوید و پیش خودتان بگویید‌ای کاش وب سایت من نیز مانند این وب سایت بود. حتی برای طراحی هزینه‌ی زیادی پرداخت نموده‌اید اما هماهنگی و زیبایی دلچسب را دریافت ننموده اید.چرا که هر طرح یک تم منحصر به فرد داشته و هماهنگی لازم را ندارد.

در این کاره تیم ما با یک تم یک دست وب سایت شما را از نظر گرافیکی باز طراحی خواهد نمود. به این صورت تمامی تصاویر و عناصر گرافیکی وب سایت شما یک هماهنگ شده و دارای تم منحصر به فرد می‌گردد. این کار علاوه بر افزایش زیبایی وب سایت شما، به مخاطبان و بازدیدکنندگان وب سایت شما، حس حرفه‌ای بودن تیم شما را القا می‌کند و این موضوع در موفقیت و افزایش فروش شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

بهینه‌سازی وب سایت از نظر سئو:

_______________________________________________________________________________________

در مرحله‌ی دوم سایت شما از نظر سئو داخلی به صورت کامل بررسی می‌شود. تمامی نکات لازم برای بهبود سئو روی سایت شما اعمال می‌شود. به این ترتیب دیگر مشکلی از بابت سئوی سایت خود نخواهید داشت و تمامی مطالب شما بدون دردسر در گوگل ثبت می‌شود و این موضوع به مرور زمان باعث افزایش ترافیک ورودی به وب سایت شما می‌شود و چون وب سایت شما از نظر گرافیکی هم به زیبایی مطلوب رسیده عمدتا ترافیک واقعی و وفاداری پیدا خواهید نمود.

 

افزایش سرعت وب سایت شما:

______________________________________________________________________________________

در سومین مرحله سرعت لود وب سایت شما بررسی شده و سپس به کمک افزونه‌ها و هم چنین استفاده از روش‌های کاهش زمان لود صفحات، سرعت وب سایت شما را تا جای ممکن افزایش می‌دهیم تا صفحات به سرعت بتوانند برای مخاطبان شما لود شوند. افزایش سرعت صفحات جز پارامترهای بسیار مهم افزایش بازدید وب سایت می‌باشد.

 

 

 

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  • آپدیت افزونه و قالب وب سایت
  • پاسخ گویی به کامنت ها
  • سئو سازی صفحه ی اول وب سایت.
  • تولید 5 محتوا و ارسال آن به سایت.

 

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های تیم های آی دی