توضیحات کاره

من میتونم انواع کارهای طراحی گرافیک در فتوشاپ ، مثل طراحی کاور ، محصولات برای سایت و شبکه های اجتماعی ، طراحی روی بسته بندی و جعبه و کارتن ، و ... انجام بدم

 

  • قابلیتها :

 

انواع طراحی حرفه ای برای اینستاگرام برای پیجهای آموزشی ، فروش محصولات اینستاگرامی و سایر شبکه های اجتماعی انجام دهم .

طراحی پست ها ، استوری ، محصولات فروشی ، پروفایل و کاور مخصوص شبکه های اجتماعی با 12 سال سابقه در انواع طراحی گرافیکی در حوزه های گوناگون از قبیل مجله ، کاتالوگ ، بروشور و کارت ویزیت ست شده تولید و محصولات و بازاریابی و سایتها و شبکه های اجتماعی

  • نحوه همکاری :

 

مشاوره قبل از ثبت سفارش بصورت رایگان را حتما انجام دهید تا خروجی دلخواه را دریافت نمائید .

ثبت و سفارش کار از طرف کارفرما

ارسال اطلاعات برای طراحی شامل توضیحات ذیل 

اینگونه طراحی ها شامل عناصری مانند : تصاویر ، نوشته ها ، لوگو ، برند ، رنگبندی و سایر عناصر دیگر میباشد که از طرف شما عزیزان به بنده بعنوان دیتا بیس تحویل میدهید و بر روی کاغذ سفید جانمائی های مورد دلخواه خود را انجام میدهید ، با توضیحات خود برای آن طراحی ، با گوشی موبایل عکس با کیفیت انداخته و برای بنده ارسال مینمائید . در ضمن ابعاد طرح بصورت پیکسل و یا میلیمتر و سانتیمتر با رزولوشن دلخواه مثال : 72-150-300 dpi ; بسته به نوع کاربرد فایلها دارد .

ارائه یکبار اتود و جانمائی المانها و ارسال برای کارفرما مطابق با عکس کاغذ توضیحات که با موبایل عکس گرفته شده و طبق سفارش کارفرما به بنده ارسال میگردد .

یکبار ویرایش طبق سلیقه کارفرما

در صورت ایده های جدید بعد از ویرایش دوم که به ذهن کارفرما و نزدیکان ایشان بعد از دیدن طرح نهائی خطور میکند ، هزینه جداگانه را شامل میشود .

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بطور مشخص کارفرما عکس طرح مورد نظر را با یکی از فرمتهای jpg - png - gif در همان اندازه مورد نظر،  بصورت فایل تصویری در یافت خواهد نمود .

 

 

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های موج مثبت