توضیحات کاره

ارسال پیامک حاوی لینک

ارسال پیامک تکی

ارسال پیامک از فایل متنی و اکسل

در صورتی که شماره موبایل گیرندگان را داشته باشید می توانید از طریق فایل اکسل یا TXT شماره موبایل مخاطبان را در سامانه قرار دهید و پیامک خود را به مخاطبین مورد نظرتان ارسال کنید.
شیوه انجام کار بسیار ساده است شماره موبایل‌ها را در ستون a اکسل قرار دهید و دکمه ارسال پیامک را بزنید و منتظر دریافت پیامک بمانید.

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه یکی از روش‌های ارزان و کم‌ هزینه برای تبلیغات است. راهکار بسیار مناسب به جای تراکت و… استفاده از ارسال پیامک انبوه است. شما با خرید سامانه پیامکی می توانید به صورت هدفمند بر اساس استان/شهر/منطقه/سن و جنسیت/مشاغل و… پیامک ارسال کنید. هرچقدر بتوانید به افرادی که مخاطب و مشتری شما هستند هدفمندتر پیامک ارسال کنید نتیجه بهتری دریافت می‌کنید.

ارسال پیامک زماندار

با استفاده از ماژول ارسال پیامک زماندار می‌توانید تنظیم کنید که پیامک در آینده در ساعت مشخصی پیامک به صورت خودکار ارسال شود. نیازی نیست که برای ارسال در آینده کامپیوتر شما روشن باشد یا موبایل شما اینترنت داشته باشد. همه درخواست‌ها در سرور ما ذخیره شده و پیامک شما در موعد مقرر ارسال خواهد شد.

ارسال پیام صوتی

صدای ضبط شده خود را در سامانه پیامک هاونی اس ام اس آپلود کنید با مخاطب شما تماس گرفته می‌شود و بعد از پاسخ مخاطب صدا پخش می‌شود. اگر مخاطب به تماس پاسخ ندهد هیچ هزینه‌ای کسر نمی‌شود و قابلیت ارسال پیام صوتی به شماره‌های ثابت نیز وجود دارد.
اگر صدای ضبط شده شما سرزدنده و شاد باشد و مخاطب شما را بشناسد حتما تا پایان پیام صوتی با شما خواهد بود.

ارسال هوشمند کلمات کلیدی

برای اینکه در ابتدای متن پیامک نام و نام خانوادگی دریافت کننده پیامک را بنویسید نیازی نیست که برای هر مخاطب پیامک مجزا و تکی ارسال کنید. در یک ستون اکسل نام مخاطب و در ستون دیگر شماره موبایل را قرار می دهید و پیامک را ارسال می‌کنید. برای هر مخاطب نام و نام خانوادگی خودش در ابتدای پیامک ارسال می‌شود. حتی می‌توانید چندین متغیر مانند مبلغ بدهی و… هم در متن پیامک قرار دهید و برای هر کسی پیامک اختصاصی ارسال کنید.

گزارش دقیق ارسال پیامک

بازگشت هزینه پیامک‌های ناموفق

هزینه پیامک‌های ارسال نشده به گوشی به دلیل بلک لیست بودن (شماره موبایل‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کرده‌اند) به پنل شما عودت داده می‌شود. البته سامانه پیامک هاونی اس ام اس قابلیت عبور از لیست سیاه مخابراتی را دارد و می توانید پیامک به شماره‌های مسدود ارسال کنید.

ارسال پیامک به خارج از ایران

ارسال پیامک خارج کشور فقط برای پیامک‌های وبسرویس است و امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به خارج کشور وجود ندارد. سامانه پیامک هاونی اس ام اس امکان ارسال پیامک خارج کشور را برای 142 کشور فراهم کرده است. البته برای استفاده از وب سرویس خارج کشور شما می بایست حتما در ایران دفتر حضوری داشته باشید و در سایت خودتان ادرس دفتر ایران نیز نوشته شده باشد.

 

ارسال بر اساس مشاغل

برای ارسال پیامک هدفمند بانک شماره موبایل مشاغل به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می توانید به بانک مشاغل با 2 تفکیک دسترسی داشته باشید: تفکیک بانک مشاغل کشوری و تفکیک بانک مشاغل استانی

ارسال بر اساس دکل BTS

با استفاده از ماژول ارسال BTS شما می‌توانید به افرادی که در 2هفته اخیر از دکل مخابراتی یک منطقه سرویس گرفته‌اند پیامک ارسال کنید. ارسال از دکل مخابراتی BTS فقط مخصوص اپراتور ایرانسل است و همراه اول چنین قابلیتی را به کلی ندارد. حداقل ارسال در BTS ایرانسل 5000 شماره می‌باشد و در صورتی که در منطقه مورد نظر شما تعداد کمتری شماره وجود داشته باشد هزینه پیامک‌های ارسال نشده عودت داده‌ می‌شود.
دقت داشته باشید که ارسال پیامک BTS و ارسال پیامک زنده و در لحظه به محض وارد شدن مخاطب به یک منطقه خاص متفاوت است. ارسال پیامک زنده مخصوص ارگان‌های دولتی است و نیازمند تجهیزات سخت افزاری است. شرکت هایی که به شما وعده ارسال پیام زنده را می‌دهند مطمئن شوید که این یک شعار تبلیغاتی است و چنین موردی بدون تجهیزات سخت افزاری و مجوز از نهادهای مختلف امکان پذیر نمی باشد.

ارسال بر اساس محله، منطقه و شهر

ارسال بر اساس سن و جنسیت

برای ارسال پیامک هدفمند یکی از روش‌های تبلیغاتی ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت است که از ویژگی‌های منحصربفرد و متمایز سامانه پیامک فراز اس ام اس می باشد و اکثر شرکت‌های پنل پیامکی چنین قابلیتی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند.
شما می‌توانید سن و جنسیت و منطقه (بر اساس کدپستی) فیلتر کنید و به افرادی که در منطقه مورد نظر شما هستند پیامک ارسال کنید، ملاک مشخص شدن افراد آدرس پستی محل سکونت هنگام خرید سیمکارت می‌باشد.
ارسال پیامک سن و جنسیت برای آموزشگاه‌ها و سالن‌های آرایشی و زیبایی بسیار کاربردی می‌باشد.

ارسال بر اساس نقشه (پیامپ)

برای شهرهای بزرگ قابلیت ارسال پیامک از روی نقشه وجود دارد. به سادگی می‌توانید از نقشه گوگل منطقه مورد نظرتان را انتخاب نموده و به شماره‌های همراه اول یا ایرانسل پیامک انبوه تبلیغاتی خود را ارسال کنید.

ارسال به کد پستی (همراه اول و ایرانسل)

ارسال با تفکیک پیش شماره

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایلی از آمار بازدهی sms  های ارسال شده

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های hawni