توضیحات کاره

درود بر شما. لطفا توضیحات رو با دقت بخونید. با تشکر

 

همونطوری که می دونید ، این روزها خیلی ها به دنبال کسب درآمد (علی الخصوص از نوع آنلاین) هستند.

یکی از روش های کسب درآمد (چه آنلاین و چه فیزیکی) درآمد از مهارت ها و دانش افراد هست. شما هم میتونید از چیزهایی که می دونید و فکر می کنید مهم هستن یا کاربردی ، درآمد داشته باشید. این دیگه وعده های الکی مثل سایت های کلیکی و ... نیست. اینجا دیگه بستگی به خودتون داره چقدر زحمت بکشید و چه چیزایی بدونید.

چند ساعت تا چند روز وقت میذارید و دانش خودتون رو تایپ می کنید و نهایتا به صورت اپلیکیشن اندروید در سایت هایی مثل کافه بازار ، به فروش می ذارید.

 

حالا چرا بصورت اندروید؟؟ خب اگر یک سر به سایت کافه بازار بزنید متوجه میشید که اپلیکیشن های مختلف در دفعات متفاوت دانلود و نصب شده. گاهی 1000 تا و گاهی 10.000 تا . حتی برخی از اونها بیش از 1 میلیون بار.

 

این هم از اثبات فروش میلیونی : با یک حساب سرانگشتی میشه فهمید که کسی که یک اپلیکیشن 2000 تومانی گذاشته برا فروش و بیش از 10.000 بار فروش داشته ، تا حالا از چیزی که یکبار و برای همیشه ساخته ، 20 میلیون تومان درآمد داشته. حالا حساب کنید وقتی اپلیکیشنی 5000 تومان ارزش داره و بالای 1 میلیون نفر دانلودش کردن ، درآمدش میشه 50.000.000.000 ریال معادل 5 میلیارد تومانباقابل ... !!

 

خب پس چرا فقط یک اپلیکیشن؟ 

وقتی کسی براتون این موقعیت رو فراهم کرده ، می تونید بصورت دوره ای اپلیکیشن های مختلف آموزشی و محتوایی تولید کنید و به فروش بذارید. بدین ترتیب ، اپلیکیشن های شما ، حتی زمانی که خواب هستید هم ، براتون درآمد خواهند داشت.

 

برای انجام کاره لازمه که شما محتوای مورد نظر رو از قبل آماده ، دسته بندی و تایپ کرده باشید.

 

 

برای شروع کسب درآمد ، کافیه کاره رو سفارش بدید. موفق باشید و پر درآمد

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در این کاره ، یک فایل نصب  اپلیکیشن اندروید با محتوای متن ، عکس ، موزیک و لینک هایی که تحویل دادید ، ارائه میشه.

 

 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    حساب کاربری فروشنده در انتظار تایید است.

    سایر کاره های اینجا