توضیحات کاره

طراحی کارت ویزیت برای هر فرد یا هر شرکت و نهادی پذیرفته می شود.

سوال اول هر فرد شاید این باشد که: کاربرد طراحی کارت ویزیت و چاپ کارت ویزیت چیست؟

چینی ها که بازارهای جهانی در دستشان است اولین طراحان کارت ویزیت در دنیا می باشند و کارت ویزیتی که ما در حال حاضر طراحی و چاپ می کنیم  و همچنین با آن کار می کنیم در اروپا کاربردی شده، اما امروزه کاربرد طراحی کارت ویزیت جنبه چندان تبلیغاتی ندارد و بیشتر کاربرد اطلاع رسانی به مشتریان یا دوستان و ... را به خود گرفته است.

اطلاعات چاپ شده بر روی کارت ویزیت بیشتر شامل اطلاعات ضروری چون نام و نام خانوادگی یا نام شرکت ، لوگو، آدرس، راه های ارتباطی و محصول ارئه شده می باشد. ذکر موارد بیشتر کارت ویزیت شما را تبدیل به یک بروشور تبلیغاتی می کند و از تاثیرگذاری آن می کاهد.

5 نکته مهم  برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای و خلاقانه : 1. طرح : طراحی چشم نواز ، ساده با زمینه روشن را انتخاب شود ، 2. سازماندهی : کارت ویزیت با اطلاعات بیش از حد خسته کننده پر نشود ، که مطمئن باشید که به فضای منفی تبدیل خواهد شد. 3.  وضوح بیزنس : عنوان شغلی و تصاویر شما باید اجازه دهد مخاطبان در عرض چند ثانیه از دیدن کارت شما با عنوان کار شما آشنا شوند 4. برجسته شدن نام تجاری : کارت شما مانند یک تابلوی تبلیغاتی کوتاه برای کسب و کار است ، مطمئن شوید لوگوی شما و نام تجاری دیده شود 5. دسترسی آسان به اطلاعات : با توجه به فضای محدود، باید شامل اطلاعات مهم تماس باشد - دوری کنید از لیست کردن تمام شماره تلفن ها و سایر مشخصات اجتماعی که به ندرت چک می شود.

جزئیات طرح:

کارت ویزیت با کیفیت 300px - دو طرفه

ابعاد: cm ۹×۶

فرمت : JPG

سبک : فروشگاهی - شرکتی ـ فردی

ترکیب رنگ : ترکیب رنگ های به روز و شیک

در صورت نیاز به اصلاحات بنا به سلیقه مشتری متن ها و طرح ها اصلاح می گردند.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل فشرده شامل  موارد: فایل PSD، فایل JPG به همراه فونت های به کار رفته

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Master70