توضیحات کاره

جهت طراحی یک وب سایت اختصاصی، شما نیاز به طراحی فالب و ظاهر اون وب سایت به صورت گرافیکی دارید.

زیبایی و منحصر به فرد بودن ظاهر وب سایت شما، اولین قدم در جذب مخاطب هست و با توجه به تجربه ی تخصصی چند ساله بنده در این زمینه و با طراحی بالغ بر 150 وب سایت اختصاصی، این مرحله از کار رو بنده برای شما و بر اساس نیازهای شما و تجربه انجام میدم.

جهت پیشبرد هدفمند طراحی قالب سایت و رضایمندی شما، مراحل زیر صورت میگیره:

  • تحقیق در مورد موضوع کار شما و نیاز شما که باید از طریق وب سایت برآورده بشه، پرسش سوالات مورد نیاز از شما جهت داشتن دید دقیقتر نسبت به موضوع کاری و مخاطبین شما و مجدداً تحقیق و بررسی کار با اطلاعات دریافتی.
  • بررسی مشکلات و راه حل های مورد نیاز، UX اولیه ی سایت و در نهایت طراحی یک اتود اولیه Wireframe جهت نمایش محل قرارگیری المان های صفحه نخست وب سایت. در این مرحله، نظر شما جهت ادامه کار اهمیت داره برای همین طرح اتود به شما ارائه میشه و در صورت نیاز به تغییر ویرایش و مجدد خدمتتون ارائه میشه. در صورت تایید، وارد مرحله ی طراحی میشیم.
  • در این مرحله، ساختار تایید شده توسط شما طی اتود در مرحله قبل، به صورت گرافیکی و بر مبنای اصول طراحی سایت صورت میگیره (رعایت گرید بندی، منطق کد، جهت پرهیز از مشکلات احتمالی در مرله ی کد نویسی توسط فرانت اند،رعایت چیدمان جهت ریسپانسیو بهتر... رعایت سریع بودن بارگزاری المان ها و ...)... سپس طرح بصورت یک فایل تصویری به شما ارائه میشه که نمایی واقعی از رنگها، فونتها، ابعاد، چیدمان و ... داشته باشید. در صورت نیاز به ویرایش، ویرایشات صورت میگیره و رد صورت تایید وارد مرحله بعد میشویم.
  • در این مرحله، جهت همدست بودن (consistancy) با توجه به استایل  و استانداردهای صفحه ی قبلی، محتویات صفحات داخلی سایت طراحی میشه. بعنوان مثال، فونت عنوان اگه در صفحه نخست سایت، 18 و آبی رنگ باشه، در صفحات داخلی هم 18 و همان آبی خواهد بود... سپس طراحی گرافیکی این صفحات نیز خدمتتان ارائه میشه تا نظرات شما رو جویا بشم.
  • پس به توافق رسیدن درمرحله ی قبل، فایل PSD لایه باز تمام صفحات  به همراه داکیومنت شامل توضیحات دقیق بخشهایی که نیازمند توضیح هستند ارائه میشه و پروژه به اتمام میرسه.

 

نکات مهم:

  • در صورتی که ساختار، رنگ  فونت، استایل  و یا طراحی خاصی مد نظر دارید، حتماً قبل از شروع کار بیان بفرمایید.  (بسیار مهم)
  • تصاویر و محتوای وب سایت جزو طراحی قالب گرافیکی سایت نیستند. لذا در طراحی سایت شما، از تصاویر دمو و متن دمو استفاده میشود. (بسیار مهم)
  • طراحی صورت گرفته برای شما، با توجه به شناخت از برنامه نویسی html, css,jqو js صورت میگیره. در صورتی برنامه نویس شما از نظر اجرا، دارای محدودیت های ابزاری، مهارتی و یا اجرایی هستند (مانند محدودیت های برخی پلتفرم ها) حتماً این محدودیت ها را ذکر نمایید.
  • تمام حقوق معنوی طرح محفوظ و متعلق به طراح هست و میتونم بعنوان نمونه کار از آنها استفاده کنم.
  • صفحات طراحی شده بصورت پیش فرض، با در نظر داشتن ریسپانسیو پذیر بودن طراحی میگردند که برنامه نویس به راحتی و با کمترین چالش بتواند طرح را ریسپانسیو کند. اما در صورت نیاز به طراحی نسخه ریسپانسیو، بسته به تعداد صفحاتی که میخواهید، از طریق افزونه ها اقدام کنید.

 

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

• اتود دستی Wireframe از ساختار صفحه نخست وب سایت در مرحله اول

• طرح گرافیکی  صفحه نخست منطبق بر اتود تایید شده در مرحله قبل، بصورت JPG جهت مشاهده و بررسی

• طرح گرافیکی صفحات داخلی سایت (طبق کاره درخواستی) منطبق براستایل های  صفحه نخست تایید شده در مرحله قبل، بصورت JPG جهت مشاهده و بررسی

• ارائه فایل PSD لایه باز طرح تمام صفحات توافق شده به همراه یک فایل داکیومنت از توضیحات طراحی.

 

در صورت نیاز به طراحی صفحات بیشتر یا نامتعارف، لطفاً از طریق پیام، هماهنگ و در صورت نیاز برای شما  پروژه اختصاصی ایجاد میکنم.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.