توضیحات کاره

سلام

ما ممبرهای تلگرام به کانال شما هر نوع که باشد , ارسال میکنیم و ممبرهای تلگرامی ما با کیفیت بالا و واقعی هستند و به صورت روش ادد اجباری به کانال تون اضافه می شوند. ( روش ادد اجباری روشی ست که درآن کاربر واقعی  نمیفهمد وارد کانال شما شده و اگر بعدا محتوای کانال شما را پسند کند می ماند , اگر پسند نکند , از کانالتون می رود , پس محتوای کاربر پسند تولید کنید )

روش ادد اجباری یکی از بهترین و ارزان ترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرامی تون هست و ما دارای سرعت ارسال بالا در ممبر تلگرامی هستیم و هرچقدر سفارش بدین نهایت از یک ربع تا 10 ساعت به کانالتون افزوده میشود.ممبرها دارای بازدید 10 الی 50 درصد هستند و واقعی ایرانی هستند.اگر کانال تلگرامی دارین میتوانید در سریعترین زمان ممکن تا 5 میلیون کاربر به کانال تون اضافه کنید.ما میتوانیم این کارو انجام بدهیم.

سرویس های ما دارای گارانتی و پشتیبانی 30 روزه هستند و مطمئن سفارش دلخواه خود را ثبت کنید.

هر 1000 عدد ممبر (اعضا) کانال تلگرام واقعی باکیفیت بالا 49,000 هزارتومان است و در سفارش های بالای 10 کا به بالا تخفیف 15% درصدی شامل سفارشتون می شود.

1000ممبر طلگرام واقعی با بازدید ایرانی=49,000هزار تومان

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

شما بعد از ثبت سفارش به مقدار دلخواه , آن میزان از ممبر تلگرام واقعی ایرانی دارای بازدید با ارسال سریع را دریافت خواهید کرد و به کانالتون افزوده می شود.تمام ممبرهای ما فعال و واقعی هستند (ایرانی)

هر 1000 عدد ممبر تلگرام واقعی با بازدید 49 هزارتومان است و بعد از ثبت سفارش از یک ربع تا 10 ساعت ارسال ممبرها تمام می شود.

بهترین و ارزان ترین با کیفیت بالا ممبر تلگرام کانال دریافت کنید.

پشتیبانی و گارانتی عودت وجه در صورت نارضایتی تا 30 روز - مشاوره قبل از خرید

اگر سفارش شما از 10.000 هزار عدد ممبر بیشتر باشد , 15 الی 20 درصد هدیه ممبر برای شما ارسال می شود و در سفارش های بعدی تون نیز تخفیف قائل خواهیم شد.

  • افزایش ممبر به: کانال
  • نوع ممبرها: واقعی
  • موقعیت جغرافیایی ممبرها: ایرانی
  • فعالیت ممبرها: فعال، غیرفعال

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

برای انجام این کاره از پنل استفاده می شود

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های اینستاوان