توضیحات کاره

سلام , روش توسعه نرم افزار بنده  به روش TDD ( Test Driving Development ) هست.

با توجه به این روش همراه با تست نرم افزار شما توسعه داده میشه , هرچی تست های بیشتری برای نرم افزار نوشته بشه .. نرم افزاردر شرایط مختلف کارایی خود را بیشتر محک می زند, بنابراین نرم افزار به صورت بهینه ترین شکل ممکن می توان توسعه داد و می توان مطمئن شد که همان کارایی مد نظر کارفرما را فراهم میکند.

 

سوال : آیا برنامه های توسعه داده شده بدون تست می توان تست نویسی کرد ؟

جواب : بله , اما صادقانه جواب بدم برای برنامه نویس بسیار دشوار هست که نرم افزار تست نشده رو از یک مقطعی به بعد با تست نویسی توسعه داده شود , بنابراین هزینه زمانی توسعه  این گونه نرم افزار های برای برنامه نویس بسیار بالا می رود.

 

سوال : تعرفه های هزینه توسعه برنامه به چه صورت هست ؟

جواب : با توجه به جواب سوال بالا , هرچه پروژه تست نشده بزرگنتر باشد , هزینه هم بالاتر می باشد.

  

سوال : آیا شما کار Q&A انجام می دهید ؟

جواب : خیر , اما تست های نوشته شده از طرف تیم Q & A می تونه خیلی کمک کننده باشد.

 

سوال : می شه نرم افزار رو بدون تست توسعه بدید ؟

جواب : بله می شه , ولی مطمئنا از مزایای روش های توسعه (TDD) بی بهره خواهید ماند و احتمال وقوع مشکلات فتی در آینده بیشتر خواهد شد .. با تست نویسی هم برنامه نویس و هم کارفرما از کارایی برنامه نوشته شده , آسوده خاطر خواهند شد.

 

سوال : آیا با تست نویسی برنامه کاملا بدون باگ توسعه داده میشه ؟

جواب : در تست نویسی سعی می شود که در شرایط مختلف نرم افزار تست شود , ممکن هست که شرایطی باشد که برنامه نویس یه ذهنش نیامده باشد و در آن شزایط ممکنه نرم افزار یه باگ برخورد کند , در این صورت می توان تست جدیدی نوشت که در شرایط پیش آمده نرم افزار کارایی خود را دارد یا خیر.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از سفارش پروژه , با توجه یه در خواست کارفرما یکسری فایل های تست و راه حل ها به نرم افزار کار فرما ارائه میشود , همچنین توسط git تک تک تست های پاس شده مستند سازی میشوند به علاوه در یک فایل pdf  به صورت خلاصه گفته می شود که مشکلات نرم افزار چه بوده و چه مشکلاتی رفع شده به علاوه برای توسعه بهتر , یکسری پیشنهادات برای توسعه  بهتر نرم افزار تحویل خواهم داد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Faraz