توضیحات کاره

 

رمز موفقیت کسب‌و‌کارهای اینترنتی چیست؟

اگر می‌خواهید مشتریان شما را در فضای اینترنت پیدا کنند و فروش خوبی داشته باشید، باید مطالبی باکیفیت در وب‌سایت خود قرار دهید. با این روش مخاطبن شما را بهتر می‌شناسند و بیشتر اعتماد می‌کنند. 

من در کلاس‌های نگارش متون، ویراستاری، وبمستری و تولید محتوا شرکت کرده‌ام و تاکنون مطالب زیادی درباره موضوعاتی مانند گردشگری، بازاریابی اینترنتی، کنکور، ثروت آفرینی، اصول طراحی و پشتیبانی سایت، کارآفرینی و... نوشته‌ام .

من با اصول نگارش، ویرایش، تبلیغ نویسی و سئو رایتینگ آشنا هستم؛ بنابراین می‌توانم برای شما مطالب اختصاصی و سئو شده تولید کنم. اگر می خواهید باکیفیت ترین و جذاب ترین محتواها را در سایت یا پیج خود داشته باشید، کار تولید محتوای خود را به من بسپارید تا مقالات درجه یک و بسیار حرفه ای را برای شما آماده کنم.

قیمتی که برای هر مطلب ۱۰۰۰ کلمه‌ای در نظر گرفته‌ام 100 هزار تومان است. این قیمت به ازای تولید یک مقاله تخصصی، هدفمند و سئو شده است.

وقتی نوشته های من را مطالعه کنید، با کیفیت بالای کارم آشنا خواهید شد. من تمام مهارت و دانشم را برای نوشتن مقاله شما به کار می گیرم و تضمین می کنم که با درج مقالات باکیفیت من، سئوی سایت شما بهتر می شود و مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب می کنید. در واقع چندین برابر پول تولید محتوا به خودتان باز می گردد و خیلی سریع شاهد افزایش فروش و افزایش مشتریان کسب و کارتان خواهید بود.

 

من برای نوشتن هر مقاله حداقل ۲ ساعت در منابع معتبر جستجو می‌کنم. چکیده اطلاعاتم را روی کاغذ می‌نویسم. بعد با استفاده از نقشه ذهنی، سر فصل‌های مطلب را مشخص می‌کنم و حداقل ۱۰۰۰ کلمه راجع به موضوع مورد نظر می‌نویسم. پس از آن، ویرایش و زیبا سازی متن راانجام می‌دهم. سپس مطلب را با استفاده از اصول سئو، بهینه سازی می‌کنم و با معیارهای افزونه yoast می‌سنجم. در پایان نوشته را به مشتری تحویل می‌دهم.

به طور میانگین برای نوشتن هر مطلب، 4 ساعت زمان در نظر می‌گیرم.

حالا جواب سوالی که ابتدای صحبت‌هایم مطرح کردم مشخص شد، محتوای تخصصی و سئو شده رمز موفقیت کسب‌‌وکارهای اینترنتی است. 

هنگامی که  مقاله‌هایی که برای شما می‌نویسم را در وب سایت خود قرار می‌دهید، می‌توانید توسط مشتریان بیشتری دیده شوید و میزان فروش وب‌سایت خود را افزایش دهید. پس همین حالا کار تولید محتوای خود را به من بسپارید و مقالات حرفه ای و درجه یک را در سایت خود منتشر کنید...

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک مطلب 1000 تا 2000  کلمه‌ای اختصاصی و سئو شده + فایل ورد نوشته + خلاصه مطلب برای اشتراک گذاری در شبکه ‌های اجتماعی

 

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تولید شده توسط این کاربلد را در اینجا مشاهده و بررسی نمایید

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

قیمت پایه  برای  1000 کلمه اختصاصی حرفه‌ای + خلاصه‌ مطلب 4 روز 500,000 تومان
انجام بیش از یک بار اصلاحات +1 روز +50,000 تومان
لینک سازی در محتوا +1 روز +50,000 تومان
سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های فهیمه شریفی