توضیحات کاره

پس از تحقیقاتی گسترده و تجربه شخصی متدهای ارائه شده در زمینه راه های موفقیت برای رسیدن به حداکثر درآمد از سیستم تایپ و ترجمه،  اولین بسته آموزشی خودم رو در این زمینه تهیه کردم. در این بسته به صورت گام به گام و با شروع از سایت های مادر کسب درآمد، با روش های کاملا امتحان شده توسط خودم، نحوه عملکرد و شروع به کار این سایت ها و پروژه گیری رو که مهم ترین موضوع در سایت های مناقصه ای هست به شما آموزش می دم و به حداکثر درآمد ممکن می رسونم.

شما پس از تهیه این محصول از پشتیبانی بنده بهره مند خواهید شد. این پشتیبانی شامل رفع مشکلات شما در طی مطالعه بسته و احیانا نیازهایی است که در طی کار براتون ایجاد میشه.

بسته نهایی تقدیمی به شما شامل 18 صفحه خواهد بود که به عملکرد کلی بسترهای کسب درآمد می پردازه که همراه با راهبردهایی است که شما رو به حداکثر درآمدی که میشه از تایپ و ترجمه بدست آورد می رسونه. بالطبع هیچ چیز بیش از تلاش شما امکان تکمیل بستر فراهم شده رو ندارد.

هزینه تهیه این بسته آموزشی فقط 10000 تومان هست که پس از ثبت نام در "انجام میدم" می تونید اون رو تهیه کنید. تضمین کیفیت کاره من توسط سایت انجام میدم که دارای نشان سرآمد کسب و کار اینترنتی، محصول دانش بنیان تایید شده و به عنوان بخش پذیرش شده در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف است افتخار ارزشمندی است. ضمنا این سایت با داشتن دو نشان نماد اعتماد الکترونیکی بستری امن را برای شما عزیزان فراهم کرده تا با خیالی آسوده پرداخت های خودتون رو انجام بدید.اگر عضو انجام می دم نیستید ابتدا نیاز هست تا در سایت ثبت نام و سپس برای تهیه آموزش و شروع کار اقدام کنید.

لازم به ذکر است که بعد از تهیه محصول دو ابزار قدرتمند تایپ برای متون دست نویس و متون چاپی به صورت رایگان ارائه میشه که میتونید بدون تایپ حتی یک کلمه پروژه هاتون رو تایپ شده تحویل کارفماهاتون بدید.

 

بنده آماده رفع تمامی ابهامات شما هستم، از طریق پیام با من در تماس باشید.

برقرار باشید و سبز.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

 بسته تقدیمی به شما به صورت فایل PDF است.

 

نوع محتواهای ارسالی: متنی (pdf یا word)،  سایر،  
حجم کل محتوای ارسالی: 1.5 mb

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های erfan.sb-64