توضیحات کاره

مقدمه؛ چرا به فعالسازی CDN نیاز دارید؟

  • میشه گفت فعالسازی CDN برای وبسایت یک ضرورت هست. بیشترین و مهم ترین تاثیرش روی سرعت لود سایت شماست. در اصل اتفاقی که می افته با دریافت این سرویس وبسایت شما روی سرورهای مختلفی در سراسر جهان توزیع میشه و هر کاربری از هر جای جهان که بخواد سایت شما رو ببینه، درخواستش از نزدیک ترین سرور پاسخ داده میشه. حتی اگر فقط داخل ایران کار می کنید، این سرویس باعث میشه کاربرانتون از سراسر ایران سرعت یکسان و مطلوبی رو تجربه کنن و در نتیجه دیگه کاربری بخاطر کند بودن از سایت شما فرار نمی کنه!
  • همون طور که می دونید سرعت لود وبسایت روی سئو هم تاثیرگذار هست. پس با دریافت این خدمت به ارتقای سئوی سایتتون هم کمک می کنید.
  • علاوه بر سرعت و سئو، فعالسازی این سرویس امنیت سایتتون رو هم خیلی بالا می بره. چون آی پی شما میره تحت پوشش سرورهای کلودفلر و دیگه هکرها نمیتونن به آی پی سرور اصلیتون دسترسی داشته باشن و از اون سوءاستفاده کنن.
  • ما CDN رو تحت سرویس وبسایت کلودفلر برای شما فعال می کنیم که کلی سرویس دیگه هم در کنارش ارائه میدن. از جمله فعالسازی پروتکل انتقال امن SSL و همچنین بهینه کردن فایل های css/js که خودش تاثیر فوق العاده ای روی افزایش سرعت لود سایت داره.
  • ست کردن این قابلیت یه حسن بی نظر دیگه هم داره! حتی اگر به دلایل فنی وبسایتتون پایین بیاد و از دسترس خارج بشه، چون روی کلودفلر cache شده کاربرها کماکان به سایت دسترسی دارن و کلیت رابط کاربری سایت بجز امکاناتی مثل درگاه پرداخت، همیشه قابل دسترس هست. کلودفلر همه این سرویس ها رو رایگان ارائه میده، پس نگران هزینه این خدمات شگفت انگیز نباشید.

 

در این پکیج چه خدماتی دریافت می کنید؟

  • فعالسازی CDN کلودفلر (cloudflare) و تنظیمات آن

  • بهینه کردن فایل های css و js وبسایت شما

  • فعالسازی پروتکل انتقال امن SSL

 

چطور می تونید چک کنید که این سرویس براتون به درستی فعال شده؟

توضیحات این قسمت ممکنه کمی براتون سخت باشه، پس اگه سوالی داشتید باهام در تماس باشید.

ساده ترین راهش گزارش تست سرعت وبسایت gtmetrix هست. اگر CDN براتون فعال نباشه، این تست در خروجی خودش بهتون هشدار میده. برای همین من یک گزارش تست سرعت قبل و بعد از فعالسازی این سرویس براتون ارسال می کنم و روی این گزارش بهتون نشون میدم که قبلا فعال نبوده و الان فعال شده.

غیر از این، راه های مختلفی برای تست اینکه آیا تحت CDN قرار گرفتید یا نه وجود داره که می تونید خودتون هم سرچ کنید. به عنوان مثال می تونید آدرس url خودتون رو در این سایت جستجو کنید:

https://www.cdnplanet.com/tools/cdnfinder/

یک راه دیگه هم این هست که در command line کامپیوترتون این دستور رو وارد کنید: ping your-url این دستور آی پی سرور پاسخ دهنده رو چاپ می کنه و اگر تحت پوشش سرورهای کلودفلر باشد، در جواب این دستور آی پی سرورهای کلودفلر رو می بینید.

 

خوشحال میشم اگه بتونم به ارتقای وب سایت شما و کسب و کارتون کمک کنم. قبل از ثبت سفارش حتما با بنده در تماس باشید تا مساله تون رو بررسی کنم و بعد سفارشتون رو ثبت کنید.

موفق باشید :)

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  • فعالسازی CDN کلودفلر (cloudflare) و تنظیمات آن

  • بهینه کردن فایل های css و js وبسایت شما

  • فعالسازی پروتکل انتقال امن SSL

  • گزارش قبل و بعد تنظیمات شامل فایل پی دی اف از خروجی تست gtmetrix

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای تنظیم cdn و ssl   در 2 روز
    پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش، جهت هماهنگی برای انجام کار به این فروشنده پیام دهید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.