توضیحات کاره

گروه مدیران برتر با بیش از 20 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت و برنامه نویسی تعهد می نماید یک وب سایت حرفه ای و تخصصی مطابق با استانداردهای روز را به شما ارائه دهد.

داشتن یک وب سایت امروزه دیگر یک انتخاب و مزیت نیست، بلکه یک ضرورت است. در شرایط امروز اگر می خواهید در بازار تجارت و کسب و کار خود موقعیت فعلی خود را حفظ کنید و چایگاه خود را به رقبا ندهید و پیشرفت کنید باید حتما یک وب سایت داشته باشید.

اما سوال اینجا است آیا هر وب سایتی می تواند پاسخ گو باشد و اگر اینگونه است چرا تعدادی از افراد هستند که علی رغم داشتن وب سایت هیچ پیشرفتی نداشته اند .

پاسخ این سوال در نوع طراحی، حرفه ای بودن و اینکه کدهای نوشته شده، طراحی ها و تمام بخش های وب سایت شما مطابق و همگام با استاندارد های روز دنیا و در راستای قوانین موتور سرچ ها باشد و این رخ نخواهد داد مگر اینکه طراح و برنامه نویس سایت شما فرد و افرادی خبره، با تجربه کافی، و از  همه مهم تر یک تیم باشد که بتواند خدمات عالی به شما بدهد و مسئولیت پذیر باشد.

در جایی که یک شخص بخواهد هم کد نویسی کند، هم طراحی های گرافیکی را انجام دهد،  هم عیب یابی و بهینه سازی کند، بی شک در تمام موارد تخصص ندارد و وجود مشکل در یک بخش کار،  تمام نتیجه کار نهایی را زیر سوال برده و دچار مشکل می کند .

گروه مدیران برتر متشکل از افراد متخصص سایت شما را به صورت تخصصی انجام داده  و افراد متخصص  هر بخش به صورت مجزا و حرفه ای بخش مربوطه را انجام می دهند و ضمانت کار شما را از تمامی موارد تضمین می کند و می تواند پاسخ گویی و پشتیبانی شما را نیز به صورت معتبر و پایدار داشته باشد .

در گروه مدیران برتر سفارش شما و تحویل سفارش ابتدای فروش است و مهم تر از فروش خدمات پشتیبانی و تضمین هایی است که به شما می دهیم . 

ما تمامی خدمات مورد نیاز شما را مطابق با نیاز شما طراحی می کنیم.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از خرید شما اطلاعات شما به صورت سفارشی و طبق اطلاعاتی که به ما می دهید طراحی و تحویل داده می شود .

سیر اجرا بدین صورت است که شما در ابتدا سفارش ثبت سفارش تخصصی خود را می نمایید و در این ثبت سفارش تمامی اطلاعات و درخواست ها و نوع کار و نیاز هایی را که می خواهید ارائه داده . سپس ما با فاصله 24 ساعت اولیه، نیاز واقعی شما را بررسی می کنیم و مشاوره در خصوص نوع سایت و امکانات لازم را به شما می دهیم و سپس با انتخاب شما در 7 روز اول طرح اولیه را ارائه می دهیم.

پس از تایید شما طراحی و برنامه نویسی آغاز می شود و پس از یک هفته بعد طرح نهایی به شما ارائه داده می شود .

ثبت دامنه شما با پسوند ir  و فضای 1 گیگابایت برای ما رایگان انجام می شود 

مدت تحویل کلی سایت شما 14 روز می باشد. 

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  قیمت پایه طراحی کامل وب سایت حرفه ای 14 روز 2,000,000 تومان
    چند زبانه برای هر زبان +7 روز +500,000 تومان
    گارانتی 6 ماهه سایت شما   +0 تومان
    ویدئوی آموزشی سایت   +0 تومان
    بک آپ وب سایت و مستندات و فایل های سایت شما   +0 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.