توضیحات کاره

تهیه حساب گرامرلی پریمیوم پر هزینه و گران است و اگر قرار باشد تعداد/حجم کمی از متن را بخواهید با اکانت پرمیوم گرامرلی ویرایش کنید، تهیه این اکانت پریمیوم برای شما مقرون به صرفه نباشد. از آنجایی که برای کارهای ترجمه فارسی به انگلیسی قبلاً اکانت گرامرلی پرمیوم را تهیه کرده‌ام، می‌توانم با دریافت مبلغ کمی، قابلیت‌های این حساب را با شما شریک بشوم.

در واقع، با توجه به اختلاف قیمت دلار و ریال در این روزها، دیگر خرید اکانت پریمیوم گرامرلی گران و پر هزینه شده و ممکن است که دانشجویانی که می‌خواهند مقالات خود را بررسی کنند و تعداد کارهای ترجمه شده کمی دارند، استفاده از گرامرلی پریمیوم برایشان مقرون به صرفه نباشد. اینجاست که من به کمک شما می‌آیم تا بدون نیاز به خرید گرامرلی پرمیوم یا دانلود گرامرلی پرمیوم بتوانید از 100 درصد قابلیت‌های ویراستاری حساب گرامرلی پرمیوم استفاده کنید.

برای ویراستاری متن نوشته شده به انگلیسی با استفاده از گرامرلی پرمیوم (بدون نیاز به دانلود نسخه پرمیوم گرامرلی) می‌توانید در برنامه MS-Word ببینید که تعداد کلمات متنی که می‌خواهید با اکانت پرمیوم گرامرلی ویراستاری شود چقدر است. من در حال حاضر به ازای هر کلمه مبلغ 100 تومان در نظر گرفته‌ام.

کافی است یک کاره ثبت کنید و فایل را برایم ارسال کنید. من هم بعد از دریافت کاره، متن را با استفاده از اکانت پرمیوم گرامرلی ویرایش می‌کنم و نکات خیلی مهم را برای شما یادداشت می‌کنم (اگر نکات ریز زیاد باشد، خودم اصلاح می‌کنم، اما نکته‌های خیلی مهم را برای شما می‌نویسم که در جریان باشید). در آخر هم فایل ورد را می‌فرستم.

زمان تحویل کار هم تا 48 ساعت هست. بعضی روزها سرم خلوت‌تر است و می‌توانم سریع‌تر تحویل بدهم، ولی بیشتر روزها سرم شلوغ است. مگر اینکه بخواهید به صورت اکسپرس کار تحویل بشود، که برای آن هم یک مبلغ جزئی روی هزینه اضافه می‌شود و کمتر از 24 ساعت تحویل خواهم داد (معمولا از 24 ساعت کمتر است).

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

کافی است یک کاره ثبت کنید و فایل را برایم ارسال کنید. من هم بعد از دریافت کاره، متن را با استفاده از اکانت پرمیوم گرامرلی ویرایش می‌کنم و نکات خیلی مهم را برای شما یادداشت می‌کنم (اگر نکات ریز زیاد باشد، خودم اصلاح می‌کنم، اما نکته‌های خیلی مهم را برای شما می‌نویسم که در جریان باشید). در آخر هم فایل ورد را می‌فرستم.

  • از زبان: انگلیسی
  • به زبان: انگلیسی
  • نوع ترجمه: عمومی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از متن ویراستاری شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های ترجمه انگلیسی به فارسی و تهیه محتوای سئو شده