توضیحات کاره

خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت وردپرس

برای یک مدیر سایتوردپرسی بسیار پیش آمده است که برای رفع مشکلات مربوط به سایت وردپرس، روزها وقت می‌گذارد و زمان مفید خود را برای انجام کارهای دیگر از دست می‌دهد.رفع نواقص سایت وردپرس نیاز به تجربه و دانش خاص دارد و این برای تیم مدیریت سایت گیج کننده است.

حتما شما هم برای مدیریت و پیشبرد سایت وردپرس خود دغدغه های مدیریت را به خوبی میدانید. برخی صاحبان سایت ها برای اضافه کردن ویژگی و امکانات جدید به سایت و حتی در صورت وجود مشکل و رفع مشکلات سایت مجبور هستند هر بار به یک وردپرس کار مراجعه کرده و با پرداخت هزینه های مختلف این امکانات و مشکلات اضافه با رفع میشود. اما باید بدانید که هزینه این کار برای اینکه هر بار کار توسط یک فرد انجام میشود شامل هزینه های زیادی می شود. مهمتر از همه این افراد به سختی پیدا میشوند . اگر هم بتوانید یک وردپرس کار خوب پیدا کنید خیلی کم پیش می آید که همچنین خدماتی رو انجام بدهند.

تیم پشتیبانی آنلاین وردپرس مستر دیجیتال به مدیریت کارن آهنگری، برای تسریع در زمان رفع مشکلات سایت وردپرسی خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی را برای مشتریان در نظر گرفته است. پشتیبانی وردپرس بر اساس پنل‌های ارائه شده توسط تیم پشتیبانی فنی وب رمز انجام می‌شود. پشتیبانی آنلاین برای سایت‌های وردپرسی براساس چهار پنل طلایی، نقره‌ای، برنزی و VIP ارائه می‌شود. در قرارداد پشتیبانی سایت موارد مربوط به هر پنل به تفضیل شرح داده می‌شود و هزینه پشتیبانی سایت در این پنل‌ها متفاوت است.

از جمله خدماتی که در تمام پنل‌های وردپرس به صورت استاندارد اعمال می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه بکاپ‌های دوره‌ای از فایل‌ها ، تنظیمات پنل سایت، دیتابیس و محتوای وب سایت
  • نصب تنظیمات و افزونه‌های ضروری و اطمینان ازعملکرد بدون نقص آن‌ها
  • به‌روز رسانی امنیتی هسته پرتال وب سایت وردپرسی و افزونه‌های پرتال
  • غیرفعال کردن یا حذف برخی افزونه‌ها به جهت تست بهبود عملکرد

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

چرا شما به یک پشتیبان سایت نیاز دارید ؟

۱. روزانه حملات بسیار زیادی به سایتهای وردپرسی می شود که شاید شما همین الان به سایت خودتان آگاه نباشید زیرا باید افزونه ها و ابزارهای تشخیص هک روی سایت شما نصب و تنظیم گردند. بسیاری از مشتریان بعد از شروع همکاری با ما از سطح حملات به سایت خود متعجب می‌شوند.

۲. در بسیاری از مواقع پس از بروزرسانی افزونه یا قالب سایت تداخل ایجاد شده و سایت بالا نمی‌آید. تیم کمک وردپرس با دانش و تخصص بروز این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

۳. در کمک وردپرس به خوبی در طول مدت پشتیبانی وبسایت ها مانیتور میشوند و دیگر دچار ایجاد اختلال در سایت ها نخواهید شد .

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.