توضیحات کاره

شما ابعاد آشپزخانه خود به همراه نکاتی که مد نظر دارید از جمله رنگ ، نوع یخچال و ... را برای ما مشخص میکنید. ما مطابق با سلیقه شما ، طرحی با کیفیت ، جذاب و کاربردی برای شما طراحی خواهیم کرد. بعد از طراحی در صورتی که طرح مورد تایید شما نباشد ، امکان طراحی مجدد یا ویرایش طرح بدون محدودیت برای شما وجود دارد. البته که فقط ابعاد آخرین طرح در اختیار شما قرار میگیرد.

هزینه طراحی آشپزخانه ، شامل طراحی کابینت ، طراحی کانتر و دکوری در صورت وجود ، طراحی سقف در صورت تمایل شما ، متری 50 هزار تومان میباشد. همچنین در صورت تمایل به طراحی به سبک کلاسیک مبلغ 50 هراز تومان به کل مبلغ اضافه خواهد شد است.

توجه فرمایید که مبلغ بیان شده ، طبق متراژ کلی آشپزخانه محاسبه میشود. مثلا یک آشپزخانه 3 در 3 محموعه 9 متر مربع میشود و هزینه طراحی آن 450 هزار تومان و برای طراحی  کلاسیک مبلغ به 500 هزار تومان میرسد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از طراحی کامل ، شما به تعداد لازم ، تصاویر طراحی شده را دریافت خواهید کرد که تمام زوایای آشپزخانه را به وضوح مشاهده نمایید. بعد از تایید طرح ، نقشه های کلی و در صورت نیاز نقشه های جزئیات (ابعاد مورد نیاز برای برش) در اختیار شما قرار میگیرد.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  هر متر مربع 7 روز 50,000 تومان
    کابینت کلاسیک   +50,000 تومان
    نقشه های برش +1 روز +50,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های گروه مهندسی دکاما