توضیحات کاره

هر یک دقیقه مساویست با یک میلیون و هشت صد هزار کلمه. قدرت ویدئو در برقراری ارتباط با مخاطبان و جلب اعتماد و علاقه آنها به قدری زیاد است که حجم زیادی از بودجه های تبلیغاتی برندهای بزرگ دنیا را به خود اختصای داده است.

خوشبختانه فضای بازاریابی آنلاین این فرصت را در اختیار کسب و کارهای کوچک تر قرار داده از این شکل قدرتمند تبلیغات به نحو احسنت بمنظور برندسازی و شنیده شدن نامشان استفاده کنند.

 

   یک تیر و چند نشان   

با سفارش افزایش بازدید ویدئو در آپارات:

  1. علاوه بر نمایش بیشتر ویدئوی شما به مخاطبان، ویدئو شما در آپارات آرام آرام در زمره ویدئوهای محبوب قرار گرفته و ترافیک ارگانیک بیشتری به دست می آورد.
  2. موتورهای جستجو علاقه دیگران به ویدئوی شما را درک کرده و سعی می کنند آن را در نتایج جستجوی ویدئویی در رتبه های بالاتری قرار دهند.
  3. با قراردادن کد نمایش ویدئوها در وبسایت اصلی (embedded video) و افزایش بازدید آن موجب افزایش قدرت و اعتبار سایت شده و تعداد بینندگان ویدئو افزایش می باید.
  4. دیگر مخاطبان با دشدن تعداد بالای نمایش ویدئوی شما، اعتبار و اعتماد بیشتری برای شما در نظر می گیرند و نسبت به ویدئوهای کم بازدید آن را قابل اطمینان تر خواهند دانست.
  5. رشد ارگانیک حاصل از به اشتراک گذاری ویدئوهای پربازدید بسیار بیشتر از ویدئوهای با بازدید کم (هر چند با کیفیت) است. به عبارت دیگر کاربران ویدئوهای پر بازدید را به دفعات بیشتری با دیگران به اشتراک می گذارند.

   حتی خودتان هم شگفت زده خواهید شد!   

یادتون باشه که: نحوه شمارش و count کردن تعدا دفعات نمایش در آپارات بسیار هوشمنده و نمایش های کمتر از 5 ثانیه اصلا شمارش نمی شوند.

یادتون باشه که 2: افزایش بازدید ویدئو در آپارات فقط برای استفاده در موارد بالا کاربرد دارد و برای کسب درآمد بازدید کاربرد ندارد.

 

   قیمت گذاری   

قیمت پایه برای 1000 بازدید درنظرگرفته شده و برای سفارش های تعداد بالاتر طبیعتا با تخفیف و کاهش قیمت پلکانی همراه خواهد بود.

 

نکته: برای مشخص شدن اثر بخشی این نوع تبلیغ همزمان از سرویس های دیگر بازدید ویدئو استفاده نکنید.

نکته: فراموش نکنید که سرعت افزایش بازدید ویدئو در آپارات می تواند تحت تاثیر میزان جذابیت ویدئو باشد. ویدئوهای جذابتر سریعتر به تعدا نمایش مورد نظر دست می بایند. اما به طور متوسط هر 1000 بازدید در یک و نیم تا دو روز انجام می شود.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشتری به تعداد سفارش انجام شده برای ویدئوهای خود در سایت آپارات بازدید دریافت می کند که این موضوع براحتی از پروفایل و صفحه ویدئو قابل مشاهده است. 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های دانویاد | بازاریابی ویدئویی