توضیحات کاره

من می توانم امنیت سایت یا فروشگاه وردپرسی یا ووکامرسی شما را بهبود و ارتقا بدهم. اگر می خواهید وب سایت امن تری داشته باشید، و در مقابل حملات هک ، Brute Force و غیره مقاومت بیشتری داشته باشید کافیست امنیت سایت خود را به ما بسپارید.

ما با بررسی و چک آپ سایت شما، ابتدا روزنه های امنیتی را شناسایی و سپس آنها را مسدود می کنیم. به علاوه با چندین لایه دیوار آتش امنیت سایت شما ارتقا داده خواهد شد.

مطمئن باشید بعد از اینکه این خدمات رو براتون انجام بدهم، امنیت سایتتون ارتقا پیدا خواهد کرد. و سایتتون به نوعی بیمه میشه. هرچند هیچوقت تضمین 100% برای امنیت وجود نداره، اما میشه بصورت قطعی گفت که نسبت به قبل به طرز شگفت آوری سایت امن تری خواهید داشت.

سهل انگاری و عدم ارتقای امنیت سایت = از دست دادن اطلاعات سایت و مشتریان و از دست دادن رتبه گوگل

شاید هیچوقت هک نشید، ولی اگر یکبار هک بشید چنان ضربه های جبران ناپذیری به پیکره سایت و فروشگاهتون میزنه که با خودتون میگید ای کاش زودتر به فکر ارتقای امنیت سایت افتاده بودم... و اون موقع همین الان هست....

کارهای اساسی که من انجام میدم شامل نصب دو افزونه حرفه ای و کاربردی امنیتی وردپرس هستش با کانفیگ و تنظیمات درست در راستای ارتقای سطح امنیتی سایت و فروشگاه های وردپرسی.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  • نصب افزونه های حرفه ای امنیتی موردنیاز به همراه تنظیمات لازم
     

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های علی.الف