توضیحات کاره

به عنوان صاحب کسب و کار، حتماً تا کنون تجربه همکاری با فریلنسر‌های بی مسئولیت را داشته‌اید؛ اتفاقی که باعث از بین رفتن منابع و زمان می‌شود. از همین رو، قبل از توضیح درباره شیوه همکاری و انجام سفارشات، قصد دارم خودم را معرفی کنم.

بنده مصطفی فتاحی مدیر یک وبسایت هستم. در طول فعالیت خود حدود 4000 مقاله، بیش از 400 اینفوگرافی برای بیش از 60 وبسایت بزرگ و کوچک انجام داده و به عنوان یک کارشناس محتوا فعالیَت می‌کنم.

همانطور که در اسلاید دوم (تصاویر کاره) توضیح داده‌ام، امروزه الگوریتم‌های گوگل به سمت هوشمند شدن می‌روند. این بدان معناست که روش‌های قدیمی سئو مانند تکرار صرف کلمات کلیدی پر بازدید و لینک‌سازی کورکورانه، برای موفقیت در عصر کنونی گوگل مناسب نیستند؛ اگرچه این روش‌ها هنوز هم توسط شرکت‌های تولید کننده محتوا و اکثر فریلنسرها به عنوان استراتژی اصلی استفاده می‌شوند.

از آنجایی که کاربران شما 4 نوع شخصیت (خواننده، بیننده، شنونده و عمل کننده) دارند، خدمات تولید محتوای ما می‌تواند در 4 فرمت ارائه شود. فرمت خواندنی شامل فایل pdf یا متن خام word (تولید محتوای متنی) برای افرادی که تمایل به خواندن مطلب دارند تولید می‌شود. فرمت دیدنی شامل تصاویر infographic و آموزش‌های تصویری است که برای افراد علاقه مند به پست‌های تصویری ارائه می‌شوند.

فرمت سوم، پست‌های صوتی است که می‌تواند برای افرادی که تمایل به گوش کردن مطالب دارند تولید شود. (البته فرمت صوتی، در حال حاضر به دلیل کرونا جزو خدمات ما نیست.) و در آخر نوبت پست‌های عملی است که به کاربر، پیشنهادات و دستورات عملی و اختصاصی را ارائه می‌کند؛ و همچنین برگزاری سمینار‌ها و همایش‌ها که این عمل هم به دلیل کرونا قابل انجام نیست.

ما می‌توانیم محتوای متنی شامل تصاویر اختصاصی، فایل صوتی و چک لیست‌های عملی را با رعایت اصول سئو برای شما تولید کنیم. تحویل به موقع، کیفیت بالا در انجام پروژه‌ها و البته قیمت مناسب، مهمترین نقاط قوت کار ما هستند.

بنا بر تفاسیر ارائه شده، شما می‌توانید ضمن مشاهده نمونه کاره قرار گرفته شده، لیست قیمت زیر را بررسی کنید و در صورت تمایل، پروژه اختصاصی خود را سفارش دهید. 

تولید محتوا سئو شده اختصاصی: به همراه تصاویر با کیفیت و اختصاصی + تحقیق کلمات کلیدی : هر 1000 کلمه 70 هزار تومان

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی: طراحی تصاویر اختصاصی یک ماه - 30 پست ماهیانه: 1 میلیون تومان

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بر اساس پلن انتخابی، موارد زیر را در همکاری با ما دریافت خواهید کرد:

  • فایل متنی پروژه به همراه تصاویر اختصاصی در دو نسخه (اصلی و فشرده‌سازی شده)
  • فایل‌های اضافی یا مکمل پروژه در قالب فایل Zip - Rar
  • فایل صوتی در دو کیفیت مرسوم به فرمت Mp3
  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

قیمت پایه  برای  1000 کلمه 2 روز 70,000 تومان
فایل PDF +1 روز +20,000 تومان
اینفوگرافیک مقاله +1 روز +50,000 تومان
افزودن واترمارک به تصاویر   +10,000 تومان
سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های مصطفی فتاحی