توضیحات کاره

 

 

راهی آسان ، سریع و لذت بخش برای بررسی لینک بیلدینگ رقبایتان

آیا می دانید بیش از 90 درصد مشتریان حوزه کاری شما را رقبایتان در 3 لینک صفحه اول گوگل جذب می کنند و هر روز علاوه بر افزایش دارایی خود ، می توانند کسب و کارشان را نیز توسعه دهند؟ 

آیا می دانید افراد موفق و رهبران کسب و کار شما چه استراتژی دارند؟

آیا می دانید بهترین راه برای جذب مشتری در کم ترین زمان ممکن چگونه است؟

مطمئنا شما هم دوست دارید راز موفقیت پشت پرده رقیبانتان را بدانید و سریعا تا 10 برابر درآمد خود را افزایش دهید. خوشبختانه یک خبر خوب برای شما داریم و آن اینکه می توانید به راحتی رد پاهای رقبای خود را در فضای آنلاین بررسی کنید و شما هم الگو بگیرید .
البته با مشاوره هایی که به شما خواهیم داد بتوانید جلوتر از آنها بر فراز قله گوگل بایستید و برند خود را ملکه ذهن دیگران کنید.امروزه استفاده از تبلیغات پولی نظیر گوگل ادوردز و تبلیغات کلیکی و بنری و ... بسیار هزینه بر هستند و طبق تجربه بارها مشاهده کرده ایم که پس از یک دوره 2 تا 4 ماهه صاحبان کسب و کار با زیان مواجه شده اند و هزینه ها با سرعت زیاد از درامد فاصله گرفته اند و سازمان و کسب و کار را دچار رکود و پسرفت کرده اند. 

                                             آیا بررسی و تحلیل رقبا برایتان 15 هزار تومان ارزش دارد؟
در کنار شما هستیم تا وب سایت خود را به پولساز ترین وسیله دنیا تبدیل کنید. 
همچنان که مغازه بصورت فیزیکی ، منزل و حتی انسان رسیدگی و تحلیل مداوم نیاز دارند ، سایت شما هم یکی از ضروری ترین دارایی ها است که وظیفه دارید همچون عزیزان خود با آن رفتار کنید و مداوم برای رشد و توسعه آن برنامه منظمی داشته باشید.پس یکی از رموز موفقیت رقبای شما، رسیدگی به امور فنی سایت  می باشد.

اینجا هستیم تا با معرفی یک ابزار مشهور در دنیا به شما ماهیگیری یاد بدهیم تا بتوانید با کمترین هزینه ممکن استراتژی رقبا و همکاران خود را بصورت کاملا آسان و شفاف کشف کنید.

مسیری که بسیاری از سئوکاران و طراحان سایت نمـــــــــــــــی خــــواهــــــــــــــــند شما بدانید...!!!
 

بواسطه مسائل تحریم دسترسی به بسیاری از ابزارهای مفید جهانی برای ایرانیان مقدور نیست .اما نگران نباشید. به سهولت امکان استفاده از خدمات ابزار حرفه ای MOZ PRO را دارید. شما می توانید با بهترین قیمت دسترسی کاملی به اکانت حرفه ای ماز (MOZ  PRO) داشته باشید و بدون محدودیت تمامی رقبای خود را رصد نموده و متوجه اقدامات آنها شوید . 

دقیقا کارایی ابزار MOZ PRO برای رشد کسب و کارم به چه صورت است ؟

با در اختیار داشتن یک اکانت حرفه ای Moz شما می توانید از جنبه های گوناگون رقبای خود را آنالیز کنید که در ادامه تعدادی از پرکاربردترین آیتم های این ابزار خدمت شما معرفی می شود: 

  • Keyword research (این گزینه گزارش جامعی از کلمات کلیدی بسیار مهم در اختیار شما قرار می دهد)
  • Site Crawl (این گزینه خزنده یا به عبارتی کراول سایت را برای شما مشخص می نماید)
  • On page optimization (این گزینه چیدمان و سئو داخلی صفحات سایت را نمایش می دهد)
  • Link profile analysis (این گزینه آنالیز کامل پروفایل لینک را بر عهده دارد)
  • Rank tracking (این گزینه امکان رصد و پیگیری رتبه را برای شما فراهم می کند)
     

آیا می توان انکر تکست و کلمات کلیدی لینک داده شده رقیبم را پیدا کنم که متوجه شوم بیشتر بر روی چه کلماتی کار می کند؟

یکی از رموز موفقیت سایت شما کشف انکرتکست های رقیبانتان می باشد.این ابزار بصورت کاملا واضح این امر را برای شما محقق می کند و همچنین امکان دانلود و ذخیره این لیست گرانبها را به شما می دهد.

 

امکان شناسایی صفحات باارزش یک وب سایت که رقیبم در آنجا لینک سازی نموده وجود دارد؟

شما با داشتن اکانت MOz نسخه حرفه ای (PRO) امکان کشف معتبر ترین صفحات هر سایت برای قرار دادن لینک و گرفتن بک لینک های باارزش را دارید. 

 

بوسیله ابزار MOZ PRO می توانم on-page seo  (سئو داخلی سایت) را بررسی کنم ؟

شما امکان دریافت گزارشات بهینه سازی داخلی صفحات سایت را بطور مفصل دارید و همچنین امکان بررسی و توسعه بهتر از رقبایتان برای شما میسر خواهد شد. 


ارزش دامنه و همین طور ارزش صفحات هر سایت را چگونه تشخیص دهم ؟

پس از اینکه آدرس یکی از وب  سایتهای رقیب خود را در این ابزار وارد نمودید ارزش دامنه که با DA نمایش داده می شود را می توانید مشاهده کنید. همچنین برای هر صفحه امکان مشاهده ارزش صفحه که با PA نشان داده می شود نیز وجود دارد. 

 

امکان بررسی کلیه لینک هایی که رقیبانم گرفته اند وجود دارد و محدودیتی در این زمینه نیست ؟

بصورت کامل و دسته بندی شده تمامی بک لینک های رقبایتان را می توانید مشاهده و همچنین دانلود نمایید و متوجه استراتژِی آنها خواهید شد و با همین قسمت از ابزار حرفه ای MOZ می توانید تمایزی بی نظیر میان خود و رقبا ایجاد کنید. 

 

منظور شما از کشف لینک های باکیفیت چیست؟

رقبای شما هر روز در حال توسعه و کار کردن بر روی وب سایت خود هستند. یکی از این موارد لینک سازی هایی می باشد که بصورت منظم انجام می دهند.اما :

 

                درصد قابل توجهی از لینکهایی که می سازند پس از مدتی کوتاه حــــذف می شود.

اینجاست که خدمت شما عنوان کردیم می توانید از رقبای خود سبقت بگیرید و پس از شناسایی لینک های بی ارزش ، از آن دسته از لینکهای باکیفیت و با ارزش آنها که باعث اعتبار بخشیدن به وب سایت ایشان گردیده بهره ببرید و حتی اسپم اسکور (spam score) سایت خود را پایین نگه دارید که برای شما مزیت طلایی محسوب می شود.


به شما تبریک عرض می کنیم.تا اینجای کار نیمی از مسیر تحلیل رقبا را با ابزار moz Pro عالی انجام دادید.اما نیمه دیگر بحث لینک سازی  در وب سایت ها ، انجمن ها، وبلاگ ها و دیگر منابعی که شما توانستید بدست آورید می باشد.
در ابتدا عنوان نمودیم که در کنار شما هستیم تا به هدف خود برسید. بله این تعهد تیم ما به شما هست. اگر فرصت لینک بیلدینگ و ساختن لینک ندارید و یا امکان تامین هزینه های بسیار بالا توسط شرکت های سئو را ندارید ما می توانیم لینک سازی حرفه ای و مطمئن در ازای دریافت مبلغی مقرون بصرفه برای شما انجام دهیم که بتوانید کسب رتبه کنید و :

                                                   شاهد سایت خود در صفحه اول گوگل باشید .

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشتری بعد از انجام سفارش یک فایل ZIP دریافت خواهد کرد که دسترسی اکانت حرفه ای  MOZ PRO در اختیار او قرار می گیرد.

 فایل ویدیویی رایگان آموزش ایجاد کمپین و تحلیل کامل رقبا توسط اکانت MOZ PRO  هدیه  ای ارزشمند برای شما همراهان عزیز

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های سئو و بهینه سازی برای رسیدن به صدر نتایج گوگل