توضیحات کاره

با افزایش ظرفیت تولیدی و حجم ابعادی واحدهای صنعتی، بار عظیمی از وظایف بر دوش مهندسین طراح و پیمانکاران اجرایی قرار گرفته است. در این بین مدیریت و کنترل صحیح و کم هزینه پروژه (چه از لحاظ زمانی و چه از لحاظ اقتصادی) و حفظ ارزش و کیفیت اطلاعات طراحی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بدین لحاظ و با توجه به گسترش رایانه های شخصی پر سرعت، استفاده از نرم افزار های رایانه ای پر واضح گردیده که باعث افزایش امکانات طراحی وساخت شده است. با استفاده از رایانه می توان مدل سه بعدی از واحد صنعتی تولید کرد و توسط ابزارآلات متعدد بر پیچیدگی مدل فائق آمد. می توان دید های مختلفی از زوایای مورد نظر نسبت به مدل ایجاد کرد. هم چنین در هنگام بروز خطاهای طراحی، موارد مورد نظر را می توان به سرعت تصحیح نموده و از مشکلات طراحی به وسیله دست گریخت.

اصولا برای تولید قطعات پلاستیکی که به صورت سه بعدی هستند از فرایند تزریق پلاستیک استفاده می شود. این فرآیند دارای پارامترهای متعددی نظیر نوع ماده پلیمری، فشار تزریق، ابعاد قالب، چگونگی سیستم راهگاهی، دمای مذاب، دمای قالب و .. می باشد که همه اینها بر روی خروجی این فرآیند که همان کیفیت قطعه است اثر می گذارند. بنابراین برای حصول بهترین طراحی و کاهش هزینه های ناشی از سعی و خطا در قالب سازی می بایست قبل از شروع به فرآیند ساخت اطلاعات جامعی از این فرآیند داشته باشیم. در بسیاری از کارخانجات صنعتی این بررسی ها توسط یکی از نرم افزارهای اصلی این رشته یعنی Moldflow صورت می پذیرد.

نرم افزار Abaqus نیز قابلیت حل مسایل از یک تحلیل خطی ساده تا پیچیده ترین مدلسازی غیر خطی را دارا می‌باشد. این نرم‌افزار دارای مجموعه المانهای بسیار گسترده‌ای می‌باشد که هر نوع هندسه‌ای را می‌توان توسط این المان‌ها مدل کرد. همچنین دارای مدل‌های رفتاری بسیار زیادی است که در مدلسازی انواع مواد با خواص و رفتار گوناگون نظیر فلزات، لاستیک‌ها، پلیمرها، کامپوزیت‌ها، بتن مسلح، فومهای فنری و نیز شکننده و همچنین مصالحی ژئوتکنیکی نظیر خاک و سنگ، قابلیت بالایی را ممکن می‌سازد. نظر به اینکه آباکوس یک ابزار مدلسازی عمومی و گسترده می‌باشد، استفاده از آن تنها محدود به تحلیل مسائل مکانیک جامدات (یعنی مسئله تنش - کرنش) نمی‌شود. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان مسایل مختلفی نظیر انتقال حرارت، نفوذ جرم، تحلیل حرارتی اجزاء الکتریکی، اکوستیک، تراوش و پیزو الکتریک را مورد مطالعه قرار داد.

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

با توجه به درخواست شما هر نوع خروجی که در نرم افزارهای مذکور وجود دارد قابل ارائه هستند.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های CAD-Shop