توضیحات کاره

من فارغ‌التحصیل کارشناسی و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان انگلیسی با بیش از 10 سال تجربه در زمینه وب‌مستری و تولید محتوا و فعالیت به عنوان ادمین چندین وب‌سایت معتبر، می‌تونم برای وب‌سایت شما به صورت 100% اختصاصی محتوای کامل و تخصصی تولید کنم. از نگارش حرفه ای متن گرفته تا پیدا کردن و ویرایش عکس‌ها برای تصاویر کاور و ... رو می‌تونم براتون انجام بدم. با نرم‌افزار فتوشاپ کاملاً آشنا هستم و در مورد ساخت و ویرایش تصاویر حرفه‌ای کاور یا تصاویر دیگه هیچ مشکلی ندارم.

من برای چندین سایت معتبر در زمینه‌های مختلف مطلب و مقاله اختصاصی نگارش کردم که در حال حاضر تقریباً همه اون مقاله ها و کلمات کلیدی مرتبطشون در صفحه اول گوگل هستن. من می‌تونم سایت شما رو با توجه به کلمه کلیدی و تکنیک‌های بازاریابی محتوا به صفحات اول موتورهای جستجو بیارم. البته برای کسب رتبه خوب در گوگل فاکتورهای جانبی دیگه رو هم باید رعایت کرده باشید.

بنده کاملاً با اصول سئو آشنا هستم و می‌تونم یک مطلب کاملاً سئو شده و به اصطلاح سبز رو در وب‌سایت شما منتشر کنم. تمامی قوانین اصلی سئو و انتخاب کلمه کلیدی مناسب و ... رو به خوبی بلد هستم. چندین سال به عنوان مترجم مقاله‌های سئو و روش‌های کسب‌وکار اینترنتی فعالیت کردم و دانش سئوی من از یک وب‌مستر معمولی به یک وب‌مستر حرفه‌ای ارتقاء پیدا کرده. نکات ریزی در نگارش یک متن سئو شده فرا گرفتم که فکر نمی‌کنم هر کسی اون ها رو بلد باشه.

در ضمن به خاطر رشته دانشگاهی، بنده به صورت آکادمیک ترجمه و نگارش متن رو یاد گرفتم و با گذروندن چندین واحد مختص نگارش و دستور زبان فارسی، قادر به نوشتن یک متن گیرای فارسی مجذوب کننده و حرفه‌ای با رعایت قواعد نگارشی مثل پاراگرف بندی، نیم‌فاصله، تیتربندی و هرچیزی که یک مقاله کامل و بدون نقص لازم داشته باشه هستم.

من‌می تونم راجع به موضوعات مختلف به ویژه موضوعات مربوط به زمینه کامپیوتر، IT، تکنولوژی، موبایل‌های هوشمند، گدجت‌ها، بازی‌های ویدئویی و ... هم به صورت ترجمه شده و هم به صورت تولید محتوای اختصاصی (با بهره گیری از دانش و تجربه شخصی) یک مطلب کامل و خیلی جذاب تهیه کنم.

 

نحوه سفارش گیری به دو صورت کلی هست :

1. سفارش به صورت تولید محتوای متن بدون انتشار در وب سایت شما: در این حالت فقط متن مورد نظر شما درباره موضوع و کلمات کلیدی انتخابی ترجمه یا تولید محتوا میشه و در یک فایل Word یا PDF برای شما ارسال میشه. این حالت شامل عکس و لینک و برچسب‌گذاری و ... نیست اما باز هم اصول سئو و توجه به کلمه کلیدی در اون کاملاً رعایت میشه.

2. سفارش به صورت پکیج کامل تولید محتوا به همراه انتشار در وب سایت شما: در صورت ثبت این سفارش، شما پکیج کامل یک مطلب تمام عیار رو دریافت می‌کنید. در این پکیج نه تنها متن نگارش شده حرفه‌ای با کلمه کلیدی مناسب، بلکه قالب بندی مطلب، هدینگ‌ها، عکس‌های ادیت شده (با قابلیت افزودن واترمارک شما)، لینک‌های داخلی و خارجی، برچسب‌گذاری و پر کردن فرم سئو (در صورت استفاده از سیستم وردپرس) هم در سفارش شما انجام خواهد شد. در این حالت باید عناوین مطالب مورد نیاز و یا کلمات کلیدی انتخابیتون رو به من اعلام کنید تا مطلب مورد نظر رو در رابطه با اون تولید و نگارش کنم.

توجه: در این نوع سفارش، تعداد عکس ها به تعداد استاندارد و با توجه به مقدار متن تخمین زده می‌شود. در این مورد امکان محاسبه قیمت عکس‌ها به صورت مجزا هم وجود داره.

تعرفه کاری بنده با توجه به موضوعات کاری متفاوت هست و از کلمه‌ای 150 تومن شروع میشه. لطفاً برای مشخص شدن قیمت نهایی پیام بدید تا تعرفه تولید محتوا برای کار شما بررسی بشه و بهتون اطلاع داده بشه.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

با توجه به نوع سفارش:

- امکان تولید محتوا بدون انتشار در وب سایت و ارسال سفارش در فایل های Word , PDF و روش های مشابه.

- امکان تولید محتوا و انتشار یک مطلب کامل در وب سایت یا بلاگ

(توضیحات بیشتر در بالا)

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تولید شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های Behzad