توضیحات کاره

با سلام. من فارغ التحصیل کارشناسی و دانشجوی کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی هستم و می‌تونم به صورت تخصصی متن‌های شما رو از فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی ترجمه کنم. لطفاً دقت کنید که بنده به صورت آکادمیک پروژه‌های ترجمه رو انجام میدم و خبری از ترجمه ماشینی، تحت الفظی و ترجمه کلمه به کلمه نیست. ده‌ها پروژه دانشگاهی و غیردانشگاهی به زبان انگلیسی کار کردم و می‌تونم خیلی دقیق یک ترجمه اختصاصی انجام بدم. قابل ذکر هست که به خاطر رشته دانشگاهی و گذراندن چندین واحد دستور زبان و ادبیات فارسی، می‌تونم نگارش‌های روان و خوانایی در بخش ترجمه متون فارسی هم انجام بدم.

اگر با مباحث مربوط به ترجمه آشنا باشید حتماً می‌دونید آشنایی با مفاهیم و ساختار زبان فارسی و در کنار اون ترجمه‌های آکادمیک چقدر مهم هستن وگرنه تا دلتون بخواد مترجم وجود داره.

نحوه قیمت گذاری کار بنده به صورت کلمه‌ای هست. برای ترجمه اختصاصی + ویراستاری و بازبینی انگلیسی به فارسی کلمه ای 120 الی 200 (با توجه به زمینه کار) دریافت می کنم. با این حساب قیمت ترجمه یک صفحه استاندارد شامل 250 کلمه از 30000 تومان شروع میشه تا 50000 تومان.

برای ترجمه فارسی به انگلیسی هم در حالت عادی قیمت‌ها یک و نیم برابر محاسبه میشن. پیشنهاد می‌کنم برای تعیین قیمت و سطح ترجمه از طریق بخش سؤال از فروشنده اقدام کنید تا قیمت نهایی مشخص بشه.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

من می تونم بسته به خواسته شما، پروژه شما رو در قالب فایل PDF ، Word و یا به صورت یک مطلب کامل در وب سایت شما درج کنم.

  • از زبان: انگلیسی
  • به زبان: فارسی
  • نوع ترجمه: تخصصی سایر رشته ها (طبق توضیحات کاره)

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از ترجمه ی انجام شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های Behzad