توضیحات کاره

با روند روبه رشد فضای مجازی و رشد کسب و کار های دیجیتالی نیاز به داشتن سایتی کارآمد، پیج مناسب در اینستاگرام و کانال و گروهی در دیگر شبکه های مجازی بیش از بیش برای صاحبان مشاغل حس می شود . تا در ماراتون رقابت از حرکت باز نایستند . 

رسا محتوا تیمی متشکل از افراد متخصص در تولید محتوای متنی ،تصویری ،گرافیکی اعم از بنر، هدر و تصاویر اسلایدر مورد نیاز سایت یا شبکه های مجازی است .

همچنین راه اندازی و پشتیبانی سایت های ورد پرسی اعم از بار گذاری محصولات، نصب افزونه های مورد نیاز، بارگذاری و سئو مطالب سایت وارائه پیشنهاد برای بهبود عملکرد سایت، طراحی عکس های اسلایدر به صورت متحرک و ثابت و طراحی منحصر به فرد صفحات سایت در تخصص ماست .

در شبکه های اجتماعی نیز با ایجاد تقویم محتوایی و زمان بندی مناسب برای پست گذاری، مدیریت شبکه های اجتماعی شما را بر عهده می گیریم .

اگر شما به دنبال متخصصانی برای :

1.پشتیبانی از سایت ورد پرسی

2.مدیریت شبکه های اجتماعی 

3. و تولید محتواهای متنی تالیف شده تصویری ،گرافیکی اعم از بنر، هدر و تصاویر اسلایدر سایت یا شبکه های مجازی خود هستید

تیم ما یک انتخاب بی نظیر و باور نکردنیه

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در حوزه سایت ورد پرسی : راه اندازی و پشتیبانی سایت های مدیریت محتوا اعم از بار گذاری محصول، نصب افزونه های مورد نیاز، بارگذاری و سئو مطالب سایت، ارائه پیشنهاد برای بهبود عملکرد سایت، طراحی عکس های اسلایدر به صورت متحرک و ثابت و طراحی صفحات سایت 

در حوزه مدیریت شبکه های اجتماعی : ایجاد تقویم محتوایی و پست گذاری در شبکه های اجتماعی و تولید محتوا متنی و گرافیکی 

در حوزه تولید محتوا به تنهایی : هر محتوایی که شما برای بارگذاری در سایت و شبکه های اجتماعی به اون نیاز دارین اعم از متنی، تصویری .

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های رسامحتوا