توضیحات کاره

به دلیل اینکه اکثر وب سایت‌ها‎یی که طراحی می‎شوند به منظور تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات شرکت‌ها‎ صورت می‎گیرند، بنابراین قرار گرفتن سایت در صفحه اول موتورهای جستجو برای دیده شدن، اهمیت بسزایی در شناخته شدن شرکت دارد. اهمیت محتوای سایت از آنجا مشخص می‎شود که موتورهای جستجو بر اساس کیفیت محتوا، وب سایت‌ها‎ را رتبه بندی می‎کنند.

محتوای سایت نشان دهنده هویت وب سایت شما می‌باشد و با توجه به آن ارزش وب سایت شما مشخص می‌گردد، هرچه مطالبی که در سایت شما درج می‌گردد مفید تر و با کیفیت  تر باشد باعث می‌گردد ارزش سایت شما از دید مخاطب و رتبه جهانی بهبود یابد.به این معنا که اگر محتوای وب سایت شما از نظر موتور های جست و جو عالی نباشد ، شما توسط آنها به کاربران پیشنهاد داده نمیشود. 

حالا زمان آن رسیده که شما تحولی در وب سایت خود ایجاد کنید . 

من در ابتدا با صرف زمان به یافتن مقالات مرتبط با  کلمات کلیدی وب سایت شما و موضوعات مد نطرتون در وب سایت های انگلیسی و خارجی می پردازم . در مرحله بعدی شروع به ترجمه و  باز نویسی محتوا می کنم .  در حین باز نویسی به دنبال عکس های مرتبط با محتوا می گردم و آنها رو با لوگو شما براتون به صورت رایگان لوگو گذاری می کنم پس شما می توانید با آرامش خاطر از این محتوا در وب سایت خودتون استفاده کنید و توسط موتور های جست و جو امتیاز بگیرید . محتوایی که هم از نظر متن و هم از نظر عکس سئو شده است . 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل ورد محتوای با کیفیت و سئو شده هم از نظر متن و هم نظر عکس با عکس های لوگو گذاری شده به صورت رایگان 

فایل زیپ شده عکس های لوگو گذاری شده 

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های رسامحتوا