توضیحات کاره

اولین گام سئو، بهینه سازی داخلی سایت می‌باشد و یکی از موارد بسیار مهم در بهینه سازی داخلی افزایش سرعت سایت و بهبود لود وبسایت است، شرکت گوگل چند سال پیش اعلام کرد که افزایش سرعت بارگذاری وبسایت و بهینه سازی سرعت سایت در نتایج جستجو تاثیری مثبت خواهد گذاشت و از طرفی طبق آمارهای جهانی سایت هایی که سرعت پایین در زمان بارگذاری دارند و صفحات آن‌ها با مشکل سرعت و حجم بالا روبه‌ رو است و به شکل میانگین بارگذاری صفحات آن‌ها بیش از ۱۰ ثانیه‌ به طول می‌انجامد تا کامل لود شود؛ کاربران، صفحات چنین سایت هایی را می‌بندند و این مشکل سرعت ، باعث افزایش نرخ دفع کاربری (bounce rate) می‌گردد که یک نقطه منفی در بهینه سازی سایت (سئو) و تجربه کاربری است و باعث استقبال کمتر کاربران از خدمات و محصولات یک سایت می‌شود.

گوگل و سایر موتورهای جستجو سرعت سایت را یکی از فاکتورهای مستقیم رتبه بندی سایت ها در الگوریتم خود قرار داده و در نتیجه رتبه سایت های کند را بسیار پایین آورده اند. کاهش رتبه نیز بالطبع موجب کاهش ترافیک سایت می گردد.

اکثر مدیران سایت ها از کدنویسی و کدهای قالب سایتشان چیزی نمیدانند ابزار جی تی متریکس (gtmetrix) به شما کمک میکند که باونید مشکل سایت و قالب کجاست و چرا سرعت سایت شما پایین است. جالب است بدانید حتی کدنویس ها و استادان سئو هم از جی تی متریکس استفاده میکنند که این نشان دهنده دقت و کارایی این ابزار کاملا حرفه ای می باشد.

سایت شما در زیمنه های زیر نیاز به بهبود و بررسی دارد

✔️ فعال سازی کش برای افزایش سرعت سایت

✔️ فشرده سازی تصاویر

✔️ استفاده کردن از gzip

✔️ کاهش حجم فایل های CSS , JS

✔️ فعال سازی Keep-Alive

✔️ غیرفعال و حذف کردن افزونه های بدون استفاده

✔️ اصلاح لینک های شکسته

✔️ بارگذاری کدهای CSS در بالا سایت و JS در پایین سایت

✔️ کاهش و تا حد امکان حدف ریدایرکت ها

✔️ فشرده سازی کدهای CSS , JS

✔️ فعال‌سازی قابلیت Hotlink Protection

✔️ بهینه‌سازی دیتابیس

✔️ و موارد متعدد دیگر ...

قیمت پایه ای برای انجام پروژه 600 هزار توامن می باشد.

 

 

 

 

 

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

داشتن یک سایت سریع و بهینه‌ شده هیچ‌گاه تا این حد اهمیت نداشته است. حالا طیف خیلی وسیع‌تری از مردم به اینترنت‌های پر سرعت دسترسی داشته و انتظار آنها این است که سایت‌هایی که واردشان می‌شود خیلی سریع بارگذاری شوند. رقبای دیگر شما و سطح توقع کاربران فعلی باعث شده تا هیچ جایی برای اشتباه و شکست در این زمینه وجود نداشته باشد. تجربه نشان می‌دهد حتی اگر کاربران ثابتی هم داشته باشید، سرعت کم سایت و بهینه نبودن آن باعث دلسردی تدریجی این افراد شده و سبب می‌شود تا آنها به فکر پیدا کردن جایگزین‌های بهتری باشند.

بعد از انجام این کاره بر روی سایت خود شاهد افزایش چشم گیر سرعت سایت و سریعتر لو شدن سایت خود خواهید بود که نتیجه این کار باعث افزایش چشم گیر بازدید کننده های سایت می شود.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای زمان آپلود سایت به کمتر از 4 ثانیه   در 7 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

    سایر کاره های bahram.bahari