توضیحات کاره

سلام .من سه سال به صورت خودآموز مشغول تحصیل زبان کره ای بودم و سپس به مرکز آموزشی رفته و این زبان شیرین رو فراگرفتم . به سبب سختی هایی که فراگیری این درس برای من داشت و همچنین هزینه های سنگین کلاس های آموزشی و نبودن آموزش های کامل اینترنتی اش ، تصمیم دارم این زبان رو به علاقه مندانش با کمترین قیمت ممکن آموزش بدم و تجربه حس شیرین زبان آموزی کره ای رو برای زبان آموزان ایجاد کنم . این آموزش ها هم به صورت ویدیویی و هم تصویری قابل ارائه هست و از اونجایی که من وقت آزاد زیادی دارم، میتونم این آموزش رو دقیق و کامل انجام بدم و خودم این ویدیوها و تصاویر رو بسازم .

قیمت پایه برای هر جلسه درسی 5000 تومان است . که هرجلسه شامل چند فایل ویدیویی یا تصویری است.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

نحوه کار به این صورت خواهد بود که از پایه و مرحله به مرحله ، طی جلسات مختلف ، آموزش ها رو انجام میدم . که این مراحل همه در ویدیوهایی که خودم میگیرم انجام میشه .ویدیوها از صفحه دفتری خواهد بود که در اون آموزش رو مینویسم و در همون لحظه تلفظات و توضیحات رو هم انجام میدم . به این ترتیب زبان آموز با شکل صحیح نوشتاری و همچنین تلفظ صحیح جملات و کلمات آشنا میشه.

با توجه به چند جلسه ای بودن این آموزش ها اگر زبان آموز فقط درخواست فراگیری الفبای کره ای را داشته باشد و یا فقط به دنبال یادگیری کلمات یا گرامر و ... باشد ، برای او فایل ویدیویی خواهم گرفت که هر فایل حداکثر پنج دقیقه خواهد بود

برای الفبای کره ای به ازای 10000 تومان کل الفبا در چند فایل ویدیویی توضیح داده خواهد شد

برای فراگیری لغات کره ای به ازای 10000 تومان پنجاه لغت در چند فایل ویدیویی تحویل داده خواهد شد 

برای فراگیری مکالمات و یا گرامر نوشتاری به ازای 10000 تومان دو آموزش مجزا تحویل داده میشود

و برای آموزش مرحله به مرحله و از پایه ، که شامل الفبا، لغات، گرامر، و مکالمات و فرهنگ کره ای خواهد بود هر جلسه پنج هزار تومان است که به دلیل پایه ای بودن آموزش، ابتدا از آموزش الفبا شروع میشود و سپس به فراگیری سایر موارد در سایر جلسات پرداخته خواهد شد.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های azb649