توضیحات کاره

می توان گفت که بهترین بک لینک ممکن به صورت رپورتاژ اگهی مخصوصا رپورتاژ خبری است. از آنجایی که لینک شما همراه متن و عکس ثبت می شود گوگل این مطلب را به عنوان یک متن با ارزش تلقی کرده و به لینک های فالو درج شده در آن اهمیت ویژه ای میدهد و احتمال اسپم فرض شدن آن توسط موتور جستجوی گوگل به صفر میرسد.

در حالی که زمانی که شما اقدام به ثبت فقط لینک میکنید، در صورتی که این کار به صورت آماتور و بدون توجه به الگوریتم های گوگل انجام دهید، احتمال اسپم شدن سایت شما زیاد خواهد بود. چون گوگل به خوبی میفهمد که شما فقط به صورت مصنوعی قصد زیاد کردن لینک های خود را دارید.

پس ما به شما توصیه اکید میکنیم که سعی کنید تا جایی که می توانید لینک سازی خود را از نوع رپورتاژ ثبت نمایید و در سایت های منحصراٌ با کیفیت این کار را انجام دهید.

ما رپورتاژ شما را در سایت های دانشگاهی بسیارمعتبر از کشور آمریکا ، کانادا ، انگلیس و ایران ثبت می کنیم.

حال اگر رپورتاژ به زبان فارسی و حاوی کلمات کلیدی باشد و در سایت های با آتوریتی بسیار بالا ثبت شوند اثری صد چندان خواهند داشت و ارزش زیادی را به سایت هدف منتقل می کنند.

ما برای شما بک لینکهای با دامین آتوریتی بالای 90 از با کیفیت ترین سایتها ثبت خواهیم کرد

از هر سئو کار حرفه ای بپرسید به شما خواهد گفت که با کیفیت ترین دامنه ها از نظر گوگل سایت هایی با دامنه های دانشگاهی و edu است

 

شما می توانید نمونه رپورتاژ های ثبت شده ما را در لینک های زیر ببینید

https://blogs.cornell.edu/seowebsite

https://seolearn.wordpress.ncsu.edu/seo-site

 

توجه: می بایست مشتری متن رپورتاژ را ارائه نماید و ما سپس آن را ویرایش کرده و به شکل مناسبی منتشر خواهیم کرد.

 

توجه: قیمت پایه اعلام شده برای ثبت یک رپورتاژ در یک سایت دانشگاهی است.

ما کمترین قیمت و بهترین کیفیت را به شما ارائه می کنیم

وب سایت ها دانشگاهی هستند و تاثیر بسیار چشمگیری بر روی رتبه شما دارند

رپورتاژ های شما در سایت دانشگاه به شرط حساس نشدن دانشگاه به رپورتاژ شما باقی خواهند ماند. ما تا یک ماه رپورتاژ شما را تضمین میکنیم و در صورت حذف رپورتاژ شما، کافی است تا به ما از طریق پیام خصوصی اطلاع دهید، مجدد یک بار دیگر رایگان برایتان ثبت خواهیم کرد در همان دانشگاه یا دانشگاه های دیگر به انتخاب شما عزیزان.

برای آگاهی از تعداد دانشگاه های موجود و ارائه توضیحات تکمیلی برای ثبت رپورتاژ لطفا از طریق پیام خصوصی با من در ارتباط باشید

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از پایان کار مشتری یک فایل حاوی لینک سایت های با دامنه edu که رپورتاژ خبری وب سایت شان در آنها ثبت شده دریافت خواهند کرد و کاربر میتواند وارد آن صفحات شده و بک لینک و رپورتاژ خود را مشاده نماید.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند

    لطفا قبل از ثبت سفارش به این نکنه توجه داشته باشید: احتمال حذف رپورتاژها و لینک های ایجاد شده در این کاره بالا خواهد بود (پس از مدت نامشخص).

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای یک رپورتاژ   در 7 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

    سایر کاره های aydasah-59