توضیحات کاره

امروزه تبلیغات و رسانه جزئی از زندگی ما شده است. بدون تبلیغات رغبتی برای انتخاب چیزی نیست.بسته‌بندی چیپسی را مثال میزنیم. پاکتی با رنگ خشک و سرد و تنها طرح محصول اما پاکت دیگری با استفاده از روانشناسی رنگ ها مثلا با رنگ قرمز و استفاده افراد مشهور روی جلدش، در فروشگاهی قرار دارند. کدام یک؟ خب خودتان پاسخ سوال را میدانید. خواسته یا ناخواسته ما جذب آن تبلیغات میشویم.

...

برای اثرگذاری در محصول یا خدمت، ما نیاز به تبلیغاتی با اثر گذاری بالا داریم. بنر، پوستر و حتی تیزر که آن محصول را در دل مشتری جا کند. در اینترنت نیز ساختار همان است اما کمی سخت تر! در اینترنت مشتری از محصول خود خبر ندارد و در یک فروشگاه هم نیست کهاحساس امنیت و تضمین آن کالا را به او منتقل کند. در اینجا بحث تبلیغات و استفاده از پوستر، بنر و صفحه آرایی و موارد دیگر به میان می‌آید که باعث اعتماد سازی مشتری شود. درست مانند یک فروشگاه!

...

تیم سورن با استفاده متد‌ها و ایده های جذاب به محصول شما رنگ و لعاب میدهد. مهم نیست که محصول باشد، حتی میتواند سایت یا صفحات مجازی شما باشد. هر پوستر یا بنری در هر سایزی که مد نظر دارید، توسط ما طراحی و به بهترین شکل تحویل داده میشود. از ایده به عمل، از کندوکاو در ذهن شما تا اجرا روی کاغذ، در کنارتان هستیم.

...

کیفیت همیشه مهم بوده، اما قیمت نیز همینطور. تصمیم داریم فعلا به مشتریان جدیدمان با قیمتی معقولانه و ارزانتر پروژه دلخواهشان را تحویل دهیم تا بتوانند در این مسیر پیشرفتی جدی داشته باشند و به هدفشان برسند. افزایش فروش محصولات و کسب درآمد بیشتر شما باعث خوشحالی ما میشود و به ما انگیزه میدهد. ما سالهاست که شرایط بازار تبلیغات را میدانیم و مشتریان زیادی هم داریم و همیشه گلایه آنها از بازار، قیمت بالا است و وجه تمایز ما نیز همین است که افراد زیادی سورن را برای پروژه‌شان انتخاب میکنند. کیفیت بالا و قیمت مناسب!؟ درسته. منتظرت هستیم...

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بنر و پوستر دلخواه در سایز و تعداد موردنظر و فرمت مشخص با کیفیت بالا در زمان موعد ارسال میشود. خریدار میتواند درخواست ویرایش نیز دهد که به رایگان انجام خواهد شد. پشتیبانی 24 ساعته و راهنمایی از نحوه درست استفاده از تبلیغات وظیفه ماست. در صورت وجود هرگونه خدمت دیگری با ما در ارتباط باشید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های SorenGraphic