توضیحات کاره

به نام خدا

تا کنون به این فکر افتاده‌اید که چگونه پیج های میلیونی به سرعت مانند قارچ تکثیر می‌شوند و هر روز هم به تعدادشان اضافه می‌شود؟ پاسخ ساده است، این ما هستیم که آن ها را به اینجا رسانده‌ایم در غیر اینصورت روزنامه‌ای بیش نبودند. اما چطور این روزنامه تبدیل کتابی جامع شد؟ باز هم ساده است، با برگه هایش!؟ این برگه ها همان پست هایی هستند که کاربران در صفحات اجتماعی می‌بینند. یک یا دو پست خوب برای یک پیجی که انتظار تاپ شدن را دارد اصلا مورد قبول نیست. زیرا کاربری با مشاهده اتفاقی آن پست واکنشی نشان نمی دهد اما اگر کمی فکر کنیم با بازی با ذهن مخاطب می‌توان او را ساعت‌ها به فکر فرو برد. اما چطور؟

ریشه را هدف بگیر! با آب دادن به خاک چیزی نمی‌روید اما اگر بذر آن را بکاریم تمام تلاشش را برای بالا آمدن میکند. سورن به پیج شما شاخ و برگ می‌دهد و طوری ذهن مخاطب را وسوسه میکند که به دنبال مشاهده سایر پست ها برود و آن ها را لایک و در نهایت شما را فالو کند.

برای هر مخاطب باید این مسیر را طی کنید. اما چطور؟ مگر یک نفر هر چقدر هم که مشتاق باشد میتواند؟ تنها نیستی. تیم سورن شما رو راهنمایی میکنه و تعداد پست های روزانه رو مشخص میکنه، موضوع هدف رو در اون دسته‌بندی مشخص میکنه و تیر خلاص رو رها میکنه.

میتونی همه اینها رو یکجا داشته باشی، بجای اینکه بخوای برای هر کاری یه نفر استخدام کنی و خب هزینه اضافی...

تمامی امور مربوطه انجام و تحویل داده میشود، درصورت مدیریت اختصاصی توسط سورن به هزینه ها افزوده می‌شود.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از اتمام کاردر مدت زمان مشخص شده، عناصر پست شما آماده خودنمایی هستند! تمامی امور مورد نظر شامل کلیپ همراه با کاور و موسیقی و واترمارک و پست های گرافیکی همراه با کپشن مفهومی، هشتگ ها، پرسش و پاسخ از کاربران و... را تحویل خواهید گرفت. سورن موظف است تمامی امور را با رضایت شما و توافق دو جانبه ارائه دهد بنابراین نگران نباشید. در مدت زمان کمی شاهد رشد صفحه خود خواهید بود.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های SorenGraphic