توضیحات کاره

بنده به عنوان یک کارشناس سئو، سالیان سال است که در حوزه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت دارم و در این مدت با شرکت های بزرگی همکاری داشته ام در حال حاضر یوتیوب به عنوان یکی از پلتفرم های محبوب دربین ایرانیان است به همین دلیل قصد دارم تجربه خودم را در زمینه سئو و گوگل و نتیجه شناخت الگورتیم های گوگل، وارد یوتیوب کنم.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بهینه سازی سایت بسیار نکات گسترده تری دارد به همین دلیل این اطمینان خاطر را به شما می دهم که با صبر می توانید به بهترین نتیجه برسید. توجه داشته باشید که امروزه افزایش بازدیدف لایک و سابسکرایب با استفاده از ربات ها افزایش پیدا کرده است. آنچه که من در مورد آن صحبت می کنم، مواردی از این قبیل نیست، در این فرِآیند ما با کیور ریسرچ در گوگل و یوتیوب آغاز به کار میکنیم و با شناخت گپ ها، راه های رسیدن به رتبه های برتر در یوتیوب را فراهم می کنیم. علاوه براین، با استفاده از ترفندهای سئو، این اطمینان را به شما میدهم که در صفحات گوگل هم می توانید به نتایج خیره کننده ای برسید. 

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که سئو یوتیوب یا سئو سایت، بر خلاف روش های خرید لایک و بازدید با استفاده از ربات ها، فرآیندی زمان بر است و نیاز به صبر دارد. اما مزیت سئو یوتیوب، همانطور که خود شما نیز می دانید بسیار زیاد است. نتایج سئو مانند نتایجی که از استفاده از ربات ها بدست می آید زود گذر نیستند و دائمی هستند و برند شما نیز کمک خواهند کرد. 

هزینه به شکل ساعتی با توافق طرفین انجام خواهد شد. 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.