توضیحات کاره

من میتونم هر قطعه ای که میخواین رو طراحی و مدلسازی کنم و ازش نقشه صنعتی رسم کنم. طراحی با توجه به خواسته شما و ابعاد، اندازه و نقشه ای  که در اختیار من قرار میدین انجام میشه و یا توسط مهندسی معکوس و با استفاده از ابرنقاط قطعه طراحی میشه. همچنین میتونم براتون توسط نرم افزار keyshot رندر بگیرم تا از قطعه تون عکس ظاهر واقعی با کیفیت بالا تهیه کنم.

امکان طراحی توسط هر کدام از نرم افزارهای سالیدورک یا کتیا وجود داره و اگه بخواین به همراه فایل قطعات، ویدیو آموزش و روند طراحی قطعه ، مرحله به مرحله تهیه و در اختیارتون قرار میگیره.

هزینه انجام کار با توجه به پیچدگی طراحی قطعات و موارد درخواستی(رندر، نقشه و...) تعیین میشه.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از پایان پروژه فایل سه بعدی و قابل ویرایش قطعات به همراه فایل مونتاژی و فایل step برای باز کردن در نرم افزارهای سه بعدی دیگر در اختیارتون قرار میگیره.

به درخواست خودتون میتونم از قطعات نقشه صنعتی تهیه کنم. همچنین اگه نیاز داشته باشین رندر قطعات توسط نرم افزار keyshot انجام میشه.

 

برای شروع کار ابتدا اطلاعاتی از قطعه مورد نظر مانند عکس، نقشه، ابعاد و ... از طریق گزینه "ثبت در خواست پروژه اختصاصی" در پایین صفحه یا گزینه "سوال از فروشنده" در بالای صفحه بفرستید تا هزینه و زمان انجام پروژه رو مشخص کنیم.

 

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  مدلسازی یک قطعه 1 روز 100,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های ALPHA PLUS