توضیحات کاره

 بررسی رقبا با استفاده از اکانت moz (ماز) به صورت کاملا حرفه ای

شاید شما از آن دسته از افرادی باشید که کسب و کارتان به تنهایی برای شما ارزش بسیار زیادی دارد و سعی دارید همواره به رتبه های برتر گوگل دسترسی پیدا کنید زیرا بدین صورت می توانید ترافیک بسیار بالایی رو برای وب سایت خودتان رقم بزنید اما توجه داشته باشید که افزایش ترافیک می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی فروش محصولات و یا معرفی آن ها داشته باشد. اگر جایگاه خوبی در نتایج جست و جو گوگل ندارید و می خواهید بدانید رقبایتان چگونه موفق شده اند به 3 رتبه برتر گوگل دسترسی پیدا کنند، با ما همراه باشید.

 

البته اکانت ماز پرو نیز به قیمت 15 هزار تومن برای شما ارسال خواهد شد که از این طریق می توانید پروژه اختصاصی تعریف کنید.

 

بررسی رقبا یعنی چه؟

بررسی رقبا عملا این امکان را برای شما عزیزان فراهم می سازد تا بتوانید از ریز ترین کار های رقبای خود نتیجه های بسیار بزرگی را دریافت کنید ما در طی این کاره قصد داریم اطلاعات زیر را تقدیمتان کنیم:

 

1- وب سایت رقیب شما از چه وب سایت هایی لینک گرفته است؟

این مورد امری بسیار مهم است و ما به دلیل استفاده از اکانت moz pro می توانیم تمامی وب سایت هایی که به وب سایت رقیب شما لینک داده اند را در اختیار شما قرار دهیم.

 

2- در سایر وب سایت ها، رقیب شما با چه کلمه ای به وب سایت خود لینک داده است؟

این موضوع عملا به عنوان انکرتکست معرفی می شود و تاثیر بسیار زیادی در افزایش سئوی صفحه شما خواهد داشت، تمامی این موارد نیز به طور کامل تاثیر گذار خواهد بود.

 

3- ارسال لیست گزارشات بهبود و افزایش کیفیت سئو داخلی صفحه:

این لیست از طریق اکانت ماز برای آن وب سایت مشخص خواهد گردید تا مدیران آن مجموعه بتوانند ضمن افزایش سئو داخلی خود تاثیر به مراتب بیشتری را دریافت کنند.

 

4- معرفی نکات بسیار آموزنده در خصوص افزایش کیفیت لینک سازی شما

 

5- معرفی معتبر ترین صفحات یک وب سایت برای قرار دادن لینک و دریافت بک لینک بسیار باکیفیت

 

6- معرفی بک لینک های کسب شده و یا از دست رفته در طی 60 روز آینده (بسیار مهم)

 

7- بررسی روند صصودی یا نزولی PA و  DA

 

8- و...

 

توجه توجه: اما این پایان کار نیست، پس از به دست آوردن این لیست بسیار ارزشمند می توانید با استفاده از روش های اصولی سئو اقدام به ثبت بک لینک ها کنید، چنانچه قادربه انجام این کار نیستید ما می توانیم به ازای دریافت مبلغی از شما این کار را انجام دهیم.

.

همچنین لیست کلمات کلیدی سایت رقیب برایتان از الکسا برداشت خواهد شد و برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشتری پس از ثبت سفارش یک فایل zip دریافت خواهد کرد که در طی آن تمامی مشخصات رقبا به همراه یک فایل صوتی تحلیل آن ها برای ایشان ارسال خواهد شد.

 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های gry-webmaster