توضیحات کاره

من میتونم برای پیج اینستاگرام شما محتوا جذاب و با کیفیت تصویر خوب  تا 1 دقیقه جمع اوری کنم  . این محتواها شامل موضوعات مختلف از قبیل ورزش های خطرناک و خلاقیت و حیوانات و رقص و استعداد یابی و منظره های حیرت انگیز و خنده دار و عجیب غریب و ... باشه .

 یک پکیج کامل از ویدیو های سرگرمی که شامل 200 عدد ویدیو با کیفیت مناسب پست و 300 عدد ویدیو جالب مناسب استوری یکجا و اماده تحویلتون بدم .

در ضمن تمام این ویدیو ها بدون لوگو و ادرس پیج و بدون حاشیه هست و اماده بارگذازی . با یه سرچ ساده تو محیط اینستاگرام میتونید متوجه بشید که اکثر پیج های سرگرمی کلیپ های اماده و حتی بی کیفیت با لوگو و حاشیه پیج های دیگر رو استفاده میکنن که نه از نظر اصول اخلاقی درست هست و نه زیبایی بصری داره .

برای جمع اوری این ویدیوها زحمت زیادی کشیده شده و جاهای مختلفی از جمله یوتوب اپارت پیج های معروف خارجی جمع اوری شده و ازونجا که بیش 90 درصد وقت اینستاگرامرها به پیداکردن کلیپ و ادیت اماده سازی هدر میره من میتونم اینکارو با هزینه بسیار پایین و کیفیت راضی کننده برای شما انجام بدم .

تولید محتوا اختصاصی با لوگو و قاب تا سقف 1دقیقه 5000 تومان

300 ویدیو استوری + 200 ویدیو مناسب پست 75000 تومان

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

چیزی که ما به شما میدهیم لینک دانلود فایل فشرده 200 کلیپ مناسب پست و 300 کلیپ زمان کوتاه مناسب استوری به صورت mp4  است .

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های siayavash