توضیحات کاره

باسلام و احترام؛

در حال حاضر به نوعی مهمترین دغدغه برای افراد کسب و کار ودرآمد است.

ما به شما جزوه و راهکار کسب درآمد بالا در اینترنت آن هم با قیمتی گزاف و دور از عقل  نمی فروشیم؛ بلکه سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد که بسته به زمانی که برای آن بگذارید می توانید یک میلیون تومان و حتی تا یک میلیون پانصد هزار تومان درآمد کسب کنید.

عضویت در این سایت بسیار آسان است و همچنین نوع کار آن بسیار ساده و ابتدایی است.

در این حد می توانیم بگوییم که به شما تصویری نشان داده می شود و باید اعداد آن را در جاخالی های زیر آن وارد کنید، به همین راحتی! هر کدام در حد ۵ثانیه طول میکشد.

برای هر تصویر ۱۰ تومان حساب شما شارژ می شود. تعجب نکنید! شاید بپرسید قرار است با ۱۰ تومانی ها یک میلیون تومان کسب کنم؟!

بله؛گفتیم هر کدام فقط ۵ ثانیه طول می کشد،پس اگر بتوانید چند ساعت در روز وقت بگذارید این رقم دور از انتظار نیست؛ چون خودم که محصل هستم و کمتر می تونم فعالیت کنم،در ماه ۷۰۰ هزار تومان کسب درآمد می کنم. بسیاری از کاربران این سایت بیش از یک میلیون تومان درآمد کسب می کنند،فقط با وارد کردن اعداد.

اگر دانشجو،دانش آموز یا حتی شاغل هستید در اوقات فراغت و حتی حین شغل دیگر کسب درآمد کنید،چون این کار ساده و در حد وارد کردن چند عدد است و تمرکز و دقت و قوای جسمی و ذهنی بالایی نیاز ندارد و داشتن یک موبایل و اینترنت برای آن کافیست.

پس از وارد کردن شماره شبای حساب خود و نیز عکس کارت ملی(به جهت اطمینان سایت مورد نظر از فیک و جعلی نبودن اکانت ساخته شده) و تایید شدن آن ها در هر موقع که تمایل داشته باشید می توانید درخواست تسویۀ مزد خود را ثبت کنید و بعد از ۲۴ ساعت مبلغ مورد نظر(مزد شما) به حسابتان واریز می شود.

دوستان عزیزبعد از پرداخت فقط و فقط ×هفت هزار تومان× ،آدرس سایت مورد نظر+تمامی ترفند های کار  با آن و افزایش درآمد را از ما دریافت خواهند کرد.

قطعا این مبلغ اندک در مقابل در مقابل درآمد تا یک میلیون تومان شما بسیار ناچیز و کم ارزش است.

برای اطمینان لازم است بدانید  در صورتی که سایت معرفی شده مطابق اطلاعات فوق نباشد، با گزارش به مرکز حل اختلاف «انجام میدم»،می توانید مبلغ پرداختی را پس بگیرید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های alireza_law