توضیحات کاره

بعد از تجربه طراحی و راه اندازی چندین سایت وردپرس موفق در سطح وب تجربیات بسیار زیادی کسب کردیم که با این تجربیات به کسب و کار های مختلفی کمکی کردیم تا به هدف خودشون در معرفی خدمات و محصولاتشون برسن و بتونن با استفاده ازآن درامد های کلانی رو به دست بیارن . باعث افتخار بنده است که چندین سایت معتبر و معروف فعلی توسط بنده راه اندازی شده و من هنوز در کنار اونها هستم .

من میتونم برای شما یک سایت وردپرس با کیفیت از نظر طراحی ، سئو ، سرعت و کاربر پسند بودن طراحی و راه اندازی کنم و به شما کمک کنم سریعتر کسب و کار آنلاین خودتون رو شروع کنید و ازش نتیجه بگیرید.

مراحل انجام کار

در ابتدا تمام مواردی که شما برای سایت نیاز دارید را با هم بررسی می کنیم و در صورتی که نیاز به اصلاح یا افزایش امکانات سایت بود پیشنهادات و خلاقیت خودمان را با شما مطرح میکنیم . پس از تایید شما و نهایی شدن موارد هزینه مورد نیاز برای طراحی سایت و زمان انجام کار به شما اعلام می شود .

طبق قوانین انجام میدم خرید هاست و دامنه باید توسط خود شما و به نام خودتان انجام شود . ما فقط می توانیم برای انتخاب یک هاست مناسب به شما راهنمایی ارائه کنیم .

پس از ایجاد پروژه و دریافت اطلاعات هاست شروع به طراحی و راه اندازی سایت می کنیم . در طول پروسه طراحی اصلاحات جزئی مطابق با نظر شما انجام خواهد شد . اما هر گونه توسعه سایت که نیاز به کار برنامه نویسی مجزا داشت باشد باید در پروژه جداگانه ای بررسی و انجام شود .

طراحی سایت مطابق با آخرین اصول طراحی سایت ، سئو ، استاندارد های کاربر پسندی ، تجربه کاربری و سرعت لود سایت انجام خواهد شد و پس از اصلاحات نهایی تحویل شما می شود .

در صورتی که مایل بودید می توانیم با ثبت پروژه های پشتیبانی و مانیتورینگ سایت در کنار شما بمانیم و در شد سایت به شما کمک کنیم .

 

نمونه سایت های طراحی شده

دقت بفرمایید که کیفیت سایت ها متفاوت هست با توجه به سایتی که مشتری نیاز داشته و مبلغی که برای پروژه در نظر گرفته شده . نمونه ها از موضوعات و سبک های مختلف شخصی ، تجاری ، فروشگاهی و تفریحی انتخاب شده و ما توانایی طراحی هر نوع سایتی رو داریم . این فقط یک تعداد محدود از سایت های طراحی شده است و نمونه کار های ما بسیار بیشتر هستند .

مارال سلامت - خدمات پرستاری در منزل https://maralsalamat.com/

کسب درآمد ارزی- فروشگاه https://school.toluehagh.ir/

فروش محصولات دزدگیر - فروشگاه https://www.enasb.com/

انگیزشی https://sokhanesabz.com/

مشاوره کنکور https://virgool.io/

 

لطفا توضیحات و طرح های اولیه برای سایت مورد نیاز خودتان را برای ما ارسال کنید
بعد از بررسی هزینه طراحی سایت و مدت زمان انجام کار برای شما ارسال خواهد شد

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشاوره  خرید هاست و دامین با کیفیت و تست شده
طراحی تمپلیت های سایت
طراحی صفحات سایت
 نصب و راه اندازی زیر ساخت سایت با وردپرس
نصب قالب و پلاگین ها مربوطه + کانفیگ کامل
بهینه سازی سرعت وبسایت
بهینه سازی امنیت وبسایت شما
کانفیگ کامل پلاگین یواست سئو در صورت نیاز

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  طراحی وبسایت وردپرسی تک زبانه 7 روز 200,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.