توضیحات کاره

 

28 سالمه و نزدیک به 6 سال از عمرم رو به صورت حرفه ای تو کار دوبله و گویندگی پشت سر گذاشتم و به لطف خدا در این مدت تونستم رزومه قوی و پرباری برای خودم گردآوری کنم .

شاید فرزندانتون و یا حتی خود شما با صدای من در انیمیشن ها اشنایی و خاطره داشته باشید .

در بیش از 50 عنوان فیلم سینمایی و بیش از 350  قسمت سریال به عنوان دوبلور حضور داشته و صحبت کرده ام . نزدیک به 40 عنوان فیلم سینمایی، انیمیشن های روز دنیا و مستندهای مطرح ورزشی مدیریت دوبلاژ کرده ام که در پلتفرم های مختلفی همچون نماوا، فیلیمو و لنز ایرانسل پخش شده است .

نزدیک به 20 کتاب صوتی با موضوعات متنوع برای مجموعه های مختلف تولید کردم که تعدادیشون به لطف خدا در زمره پرفروش ترین کتاب های صوتی سال در مراکز معتبر و شناخته شده قرار گرفته اند .

بیش از 700 تیزر و موشن گرافیک برای شرکت ها، ارگان ها و سازمان های دولتی، استارت آپ ها، سایت ها و اپلیکیشن های مختلف گویندگی کرده ام.

گویندگی آیتم های رادیویی از قبیل نمایشنامه انجام دادم ....

تولید پادکست کردم ....

و از همه مهتر زیر نظر بزرگترین اساتید دوبلاژ و گویندگی ایران اموزش دیدم و در کنار این اساتید فعالیت کردم . بزرگ ترین افتخارم این هست که در کنار ماندگارترین صداهای ایران نقش گفتم و تعدادی از فیلم ها و انیمیشن هایی که گفتم در ذهن مردم ماندگار شده و به لطف پروردگار مورد استفبال عموم قرار گرفته .

صاحب یک استودیو ضبط صدا هستم که تمامی کارهام در این استودیو و زیرنظر صدابردار ضبط میشه پس خیالتون از بابت کیفیت صدای ارسالی کاملا راحت باشه .

 

اما قیمت گذاری :

  • برای تیزر و موشن گرافیک تا 1 دقیقه مبلغ 65000 تومان و بیش از 1 دقیقه مبلغ 60000 تومان ( یعنی اگه کارتون 2 دقیقه باشه به ازای هر یک دقیقه 50 هزار تومان میگیرم )
  • برای دوبله ویدیوهای اموزشی اگر فقط فایل خام صدا رو بخوایید دقیقه ای 18000 تومان .... اگر زیرصدا موسیقی و میکس ویدیو رو هم بخوایین دقیقه ای 22000 تومان
  • برای تولید پادکست اگر صفر تا صد کار رو بخوایین دقیقه ای 12000 تومان /// منظور از صفر تا صد کار یعنی گویندگی و زیرصدای موسیقی و افکت گذاری و در نهایت ارسال فایل کامل صوتی ( در حال حاضر این خدمت فقط به مشتریان قدیمی ارائه می شود و به دلیل کمبود زمان امکان ارائه به سایر عزیزان فراهم نیست )
  • برای دوبله فیلم سینمایی و سریال و انیمیشن با توجه به اینکه کار فوق العاده تخصصی هست بهتره اول یه گپ بزنیم و بعد در خصوص قیمت صحبت کنیم
  • برای تولید کتاب صوتی در صورتی که فقط گویندگی بخوایین بدون زیرصدای موسیقی و میکس و مسترینگ دقیقه ای 7500 و اگر موسیقی و زیرصدا هم لازم داشتین دقیقه ای 10000 ( در حال حاضر فقط فایل خام صدا تحویل داده می شود و به دلیل کمبود زمان هیچگونه کار افکت‌گذاری و زیرصدای موسیقی انجام نمی شود )
  • برای نریشن خوانی با لحن مدنظرتون ( عامیانه یا رسمی ) دقیقه ای 15000 تومان ( کارهای زیر 2 دقیقه سفارش گرفته نمی شود )
  • هزینه ضبط تلفن گویا در صورتیکه متن 3 جمله یا کمتر باشد 40000 تومان و برای متن های بیش از 3 جمله 55000 تومان ( موزیک گذاری در صورتیکه مشتری درخواست دهد به صورت رایگان انجام میگیرد )

اما همه این موارد رو که گفتم به کنار .... پیشنهادم اینه که اول با هم گپ بزنیم و صحبت کنیم ( می تونید از قسمت سوال از فروشنده در سمت چپ این صفحه اقدام کنید )

گاهی مواقع با بودجه مشتری کنار میام و کارشو با قیمت مدنظرش انجام میدم، البته با همون کیفیت ممتاز . خیالتون از این بابت راحت باشه

در صورتیکه اشتباه در تلفظ و بیان کلمات توسط گوینده اتفاق افتاده باشه متن یکبار به صورت رایگان مورد اصلاح قرار خواهد گرفت در غیر اینصورت تمام اصلاحیه ها ( از جمله تغییر لحن ، تغییر متن و سایر موارد ) مشمول هزینه خواهند بود . ( نصف هزینه ابتداییِ سفارش دریافت می گردد )

 

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل با کیفیت صوتی با هر نوع فرمت و خروجی ای که مشتری درخواست کند

ویدیو در صورتیکه مشتری درخواست داده باشد

  • جنسیت صدا: آقا

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از گویندگی انجام شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

قیمت پایه  برای  1 دقیقه کتاب صوتی 1 روز 3,000 تومان
سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.