توضیحات کاره

سلام و عرض ادب

من میتونم براتون یک حساب گوگل درایو با فضای نامحدود بسازم.

این حساب کاملا قانونی و مادام العمر هست و بصورت اختصاصی به شما تعلق میگیره.

هرشخصی نمیتونه این حساب رو بسازه و اونایی هم که اقدام به تهیه و ساخت این حساب نامحدود کردن دارن با قیمت بالای 200 هزار تومن بفروش میرسونن.

اما شما میتونید تنها با قیمت 100 هزار تومن این حساب رو از ما تهیه کنید.

گوگل درایو چه کاربردی داری ؟

شما میتونید تمام فایلهای اینترنتیتون رو روی فضای گوگل درایو ذخیره کنید و هر موقع از هر مکان و هر سیستمی به فایلهاتون دسترسی داشته باشید.

همینطور اگه میخواین از تلگرام فایلی دانلود کنید ولی سرعت دانلود پاینه شما میتونید توسط ربات فایلتون رو از تلگرام انتقال بدین روی گوگل درایو سپس با سرعت بسیار بالا اقدام به دانلود کنید.

همینطور دوستانی که صاحب وبسایت یا برنامه نویس و طراح سایت هستن میتونن بجای هزینه بسیار بالا برای خرید هاست فایل با حجم محدود, گوگل درایو با فضای نامحدود رو با قیمت بسیار پاینتر و تنها 1 دفعه خرید برای همیشه برای نگهداری فایلهای وبسایت و ساخت لیک مستقیم برای اراعه به کاربران وبسایتشان تهیه کنن.

شرح مختصری از Google Drive :

" با حضور رقیب قدرتمندی مانند گوگل و سرویس بی نظیرش همچون Google Drive ، عرصه بر سرویس‌های Dropbox، Box، SkyDrive و دیگر سرویس‌های رایج در ذخیره آنلاین ابری، تنگ شده است. Google Drive که جایگزین سرویس Google Docs شده است به کاربرانش اجازه می‌دهد که فایل‌هایشان را بر روی فضای در نظر گرفته ذخیره کرده و از هر جایی و با هر وسیله‌ای اعم از کامپیوتر، گوشی‌همراه وتبلت به آنها دسترسی پیدا کنند."

قابلیت ها :

- فضای رایگان اسناد

- امکان آپلود 30 نوع فایل مختلف

- اشتراک‌گذاری فایل‌ها، پوشه ها و یا حتی درایو اختصاصیتان

- تهیه نسخه پشتیبان از موبایل

 و بسیار موارد دیگر ...

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از تهیه این حساب کاربری یک ایمیل اختصاصی همراه با رمزعبور به شما تعلق میگیره که میتونید رمز رو تغیر بدین و سایر اطلاعات پروفاییلتون رو شخصی سازی کنید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های alfasec