توضیحات کاره

راهنمای قبل از سفارش 

1. تعیین شرایط نصب و اجرای نرم افزار ها اعم از ورژن ، ساختار و مشخصات ویندوزها ، بستر های سخت افزاری و نرم افزاری ... کاری تخصصی و نیازمند دانش این رشته است. لطفا هنگام سفارش از درج جملاتی از قبیل : در تمامی ویندوز ها اجرا شود ، با هر کامپیوتری کار کند ، نصب نداشته باشد و ... خودداری نمایید. تمام تلاش و هدف ما این است که نرم افزارها تا جایی که امکان دارد با اکثر نسخه های ویندوز سازگاری داشته و بستر های سخت افزاری خاصی مد نظر نباشد. عملکرد و ویژگی های درخواست شده تعیین کننده این موارد است.

 

2. به صورت کلی سعی می شود تا نرم افزار در مدت زمان اعلام شده توسط کاربر و یا نزدیک به آن ساخته شده و تحویل داده شود. با این حال  اعلام دقیق زمان تحویل ، توسط ما انجام می شود و برای درخواست ساخت ارسال شده نوعی غیرقابل تغییر است.

 

3. بعضی پروژه ها و نرم افزارها ماهیت بتا (آزمایشی) دارند ( پروژه هایی که برای اولین بار ایده پردازی شده و شرایط انجام و کار آن خاص می باشد). چنانچه پروژه به عنوان پروژه بتا در نظر گرفته شده باشد ، سازنده این حق را دارد تا در هر زمان قبل از موعد تحویل ،  درخواست لغو پروژه را ، در صورت نیاز،  به کاربر ارسال کند.

 

4. برآورد هزینه ساخت توسط ما بر اساس نوع ، عملکردها ، واسط کاربری ، ویژگی ها و آپشن های نرم افزار درخواست شده و بر اساس مدت زمان ساخت محاسبه می شود. در صورت وجود تخفیفات اطلاع رسانی خواهد شد و هزینه نهایی اعلام می گردد. هزینه نهایی اعلام شده  غیرقابل تغییر می باشد (لطفا از اتلاف وقت و انرژیبرای کم کردن قیمت اعلام شده خودداری نمایید)

 

5. از آنجا که زمان و هزینه شخصی در ساخت نرم افزارها گذاشته می شود ، یک دوم هزینه ساخت در صورت لغو سفارش توسط  درخواست کننده پس از پذیرش پروژه  به هر دلیلی و در هر زمانی  متعلق به سازنده می باشد.

 

6. نرم افزار ها تا 72 ساعت پس از تحویل  امکان تست توسط کاربر به جهت تنظیم مجدد بخش های نرم افزار ، به طوری که با متن پروژه در خلاف نباشد ، وجود دارد. پس از این بازه زمانی امکان تغییرات ساختاری وجود نداشته و فقط پشتیبانی فنی نرم افزار ها انجام میگرد.

 

7. تمامی نرم افزارهای  به همراه فایل راهنمای فارسی و رایگان و با فرمت PDF ارائه می شوند ( چنانچه تیم سازنده نیاز بداند تا فیلم آموزشی تهیه شود ، فیلم آموزشی به جای PDF ارائه می شود).  فایل راهنما ممکن است شامل اطلاعاتی از پیش نیاز / هم نیاز های  نرم افزاری / سخت افزاری ، نحوه کار با نرم افزار و خطایابی ، و دیگر مطالب مرتبط با کار با نرم افزار مانند سوالات متداول (FAQ)  باشد. لذا کاربران می بایست فایل راهنما را قبل از نصب وشروع به کار با نرم افزارها کامل مطالعه کرده و سپس اگر سوال یا اشکالی وجود داشت  تماس حاصل نمایند. در غیر این صورت از پاسخ گویی به کاربران معذوریم.

 

8. کاربرانی که  درخواست ساخت نرم افزارهایی را دارند  که به هر نحوی نیاز به اتصال به اینترنت جهت ارسال یا دریافت دیتا وجود داشته باشد مانند  سیستم ارسال پیامک ، سیستم فروش لایسنس و سطوح نرم افزار ، اتصال به سرور های مدیا و ... ، می بایست دارای دامنه و هاست ، یا حساب پیامکی (چنانچه سیستم ارسال پیامک مد نظر باشد)  بوده و مشخصات این موارد را در متن درخواست خود ذکر کنند. چنانچه امکان برقراری ارتباط با شرکت های ذکر شده و همچنین امکان کافی بودن  بستر دامنه و هاست اعلام شده  وجود داشته باشد اطلاع رسانی خواهد شد.

 

9. کاربران پس از ثبت سفارش می بایست تا زمان تحویل نرم افزار توسط پروفایل "انجام میدم" خود در دسترس باشند. چنانچه نیاز به هماهنگی و یا کسب اطلاعات بیشتر باشد با شما تماس گرفته خواهد شد. عدم دسترسی به کاربران باعث لغو پروژه خواهد شد.

 

10. در ثبت درخواست و پروژه مد نظر خود دقت کامل را لحاظ کنید. براورد هزینه و زمان بر اساس  تمامی ویژگی ها و عملکرد ها و توضیحات ذکر  شما در متن پروژه محاسبه شده است. لذا حتی یک مورد کم تر یا اضافه تر از آنچه طی شده است به هیچ عنوان انجام نخواهد گرفت و تیم برنامه نویسی عهده دار نمی باشد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

+ فایل نصب نرم افزار

+ PDF و یا ویدیو آموزش کار با برنامه

+ فایل های مورد نیاز برای نصب

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  نرم افزاری با دیتابیس با لایسنس تک کاربر 7 روز 500,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.