توضیحات کاره

« طراحی کارت ویزیت »

طراحی کارت ویزیت business card DESIGN و چاپ کارت ویزیت business card print برای هر فرد و یا رسته شغلی در یک شرکت تولیدی و یا خدماتی صورت می پذیرد.

طراحی کارت ویزیت وچاپ کارت ویزیت چه به صورت سنتی و چه به صورت طراحی کارت ویزیت آنلاین امروزه به یکی از ابتدایی ترین و مهمترین ابزار اطلاع رسانی آرشیوی بدل گردیده است

شاید در ابتدا از خود سوال کنیم کاربرد طراحی کارت ویزیت و چاپ کارت ویزیت چیست؟

اولین طراحی کارت ویزیت ها وچاپ کارت ویزیت های شناخته شده توسط چینی ها به کارگرفته شده و کارت ویزیتی که ما در حال حاضر طراحی و چاپ می کنیم  و همچنین با آن کار می کنیم در اروپا کاربردی شده، اما امروزه کاربرد طراحی کارت ویزیت وچاپ کارت ویزیت اطلاع رسانی جهت استفاده مشتریان می باشد نه یک تیزر تبلیغاتی جهت معرفی محصول و یا خدمات شما.

باید توجه داشته باشید که کارت ویزیت در بیشتر مواقع توسط خود شما به دست بازار هدف و مخاطبین شما می رسد و اطلاعات لازم برای درج بر روی کارت ویزیت نام و نام خانوادگی شما آدرس و درگاه های مختلف الکترونیکی و مجازی، شماره های تماس و فکس و در بعضی از اوقات محصول و خدماتی که صاحب کارت آنها را ارائه می دهد می باشد . اطلاعاتی که بر روی کارت های ویزیت طراحی شده و چاپ شده انتشار می یابد، باید در همین حدود خلاصه گردد، در غیر این صورت تبدیل به یک بروشور خواهد شد، لذا طراحی کارت ویزیت محلی برای درج مهمترین اطلاعات تجاری شما است و اولین گامی که شما باید جهت طراحی یک کارت ویزیت بردارید به تحریر در آوردن این اطلاعات کلیدی می باشد.

5 روش که برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای و خلاقانه توصیه می شود : 1 - طرح : طراحی چشم نواز ، ساده با زمینه روشن را انتخاب شود ، 2 - سازماندهی : کارت ویزیت با اطلاعات بیش از حد خسته کننده پر نشود ، که مطمئن باشید که به فضای منفی تبدیل خواهد شد. 3 - وضوح بیزنس : عنوان شغلی و تصاویر شما باید اجازه دهد مخاطبان در عرض چند ثانیه از دیدن کارت شما با عنوان کار شما آشنا شوند 4 - برجسته شدن نام تجاری : کارت شما مانند یک تابلوی تبلیغاتی کوتاه برای کسب و کار است ، مطمئن شوید لوگوی شما و نام تجاری دیده شود 5 - دسترسی آسان به اطلاعات : با توجه به فضای محدود، باید شامل اطلاعات مهم تماس باشد - دوری کنید از لیست کردن تمام شماره تلفن ها و سایر مشخصات اجتماعی که به ندرت چک می شود.

رنگ و ابعاد کارت ویزیت

رنگ و ابعاد کارت ویزیت باید قبل از شروع طراحی کارت ویزیت مشخص شود و تصمیم بگیرید  کارت ویزیت را با چه ابعادی قرار است چاپ کنید ( که البته ما شما را در این زمینه راهنمایی خواهیم کرد ).

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل فشرده شامل : فایل PSD، فایل JPG به همراه فونت های مربوطه

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.