توضیحات کاره

شما میتوانید با این کاره کیفیت گرافیک کامپیوترتون برای انجام بازی ها و اعمال گرافیکی برنامه های مختلف  بالا ببرید شاید خیلی فرق نکنه ولی استفاده از بسته های بروز گرافیکی سرعت و زیبایی را برای کارهای گرافیکی و انجام بازی در ویندوز و البته مشکلات کمتر در حین اجرای بازی برای کارت گرافیک سیستم شما به ارمغان میاره.

البته برای رسیدن به این منظور حتما باید درایور کارت گرافیک شما نیز آپدیت شود. این برنامه این کار را براتون انجام میده شما میتوانید کل سخت افزارهای کامپیوترتون را اپدیت کنید یا فقط درایور گرافیکتون را اپدیت کنید.

 

اینکاره علاوه بر اپدیت سخت افزار ,آپدیت نرم افزارهای گرافیکی لازم برای اعمال گرافیکی کامپیوتر را به شما میده. با IP ایرانی ,شاید باورتون نشه ولی حقیقت داره.

 

برای اینکار نیاز به نصب هیچگونه برنامه جانبی دیگر ندارید شما فقط از سایت اصلی شرکت امریکایی بالاترین ورژن برنامه را دانلود میکنید و مثل یه برنامه معمولی نصب میکنید و ادامه کار که خیلی اسونه را در فایل پی دی اف دنبال کنید.

 

اگر سوالی دارید در قسمت بالای سایت روی سوال از فروشنده کلیک کنید تا ابهام شما را برطرف کنم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

شما یک پی دی اف دانلود میکنید که در اون راهنمای آپدیت درایور های کامپیوتر شما و برنامه های ضروری ویندوز برای انجام اعمال برنامه های گرافیکی طراحی و گیم و بازی با کیفیت بالاتر در اون وجود داره اپدیت هایی که از شرکت های بزرگ آمریکایی اوراکل و مایکروسافت انجام میشه.

نوع محتواهای ارسالی: متنی (pdf یا word)،  

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.