توضیحات کاره

بنده براتون یک سایت وردپرسی کامل ایجاد میکنم. منظور از کامل این هست که امنیت,سئو,نصب قالب و افزونه ها, نصب وردپرس و بهینه سازی سرعت لودینگ سایت همه توسط بنده از صفر تا صد انجام میگردد.

شما چه سایت هایی رو ایجاد میکنید؟
وب سایت های خبری - خبری اتوماتیک - تفریحی - علمی - فروشگاهی - فروش فایل - فروش شارژ - شخصی و شرکتی - وبلاگی و محتوایی - پزشکی - خدماتی - آموزشی - انجمن و... اما این کاره مخصوص وب سایت های شخصی و شرکتی هست و هزینه وب سایت های دیگر با توجه به حجم پروژه متفاوت خواهد بود پس اگر هدف شما یک وب سایت شخصی یا شرکتی نیست از دگمه سوال از فروشنده استفاده کنید تا با هم صحبت کنیم و در نهایت من براتون یک پروزه اختصاصی ایجاد کنم.

خدمات:
نصب و راه اندازی وردپرس
انجام تنظیمات وردپرس
نصب نسخه پرو  افزونه yoast seo
نصب نسخه پرو افزونه wp rocket
راه اندازی و تامین امنیت وب سایت
نصب قالب دلخواه شما یا طراحی اختصاصی قالب شما با المنتور پرو
نصب و استفاده از amp
ریسپانسیو کردن وب سایت
وصل کردن سایت به درگاه بانک
وصل کردن سایت به آمارگیر گوگل
راه اندازی چت آنلاین

صفحه های سایت:
-صفحه اصلی
-صفحه تعرفه ها
-صفحه نمونه کار ها
-صفحه پرسش های متداول
-صفحه وبلاگ (مقالات)
-صفحه درباره ما
-صفحه تماس با ما

سوال و جواب:
اگه بعد از خرید سوالی داشتم شما پشتیبانی میدید؟ - جواب: بله تا 3 ماه پشتیبانی رایگان دریافت میکنید.

اگه بعد از خرید نیاز داشتم چیزی رو تغیر بدم هزینه داره؟ - جواب: برای تغیرات کوچیک خیر ولی یک تغیر اساسی و یا اضافه کردن یک امکان جدید شامل هزینه میشه.

من نیاز به امکاناتی دارم که در توضیحات بالا نیست این یعنی شما پروژه من رو نمیتونید انجام بدید؟ - جواب: اگر شما نیاز به امکان جدیدی مثل حالت شب یا سیستم عضویت و فروش محصول و... دارید کافیه روی دگمه سوال از فروشنده کلیک کنید تا براتون یک پروژه اختصاصی ایجاد کنم.

داستان صفحه های بالا چیه؟ - جواب: شما با خرید این پک یک وب سایت 7 صفحه ای دریافت میکنید که در حالت عادی صفحه های بالا براتون طراحی میشه. حالا ممکنه شما تصمیم بگیری که وب سایت وبلاگ نداشته باشه, مشگلی نیست ما این صفحه رو براتون ایجاد نمیکنیم ولی تاثیری هم روی قیمت نداره.

میخوام برای سایتم بیشتر از 7 صفحه طراحی بشه آیا هزینه داره؟ - جواب: بله هر صفحه اضافه تر با توجه به این که چه کاری قرار انجام بده شامل هزینه میشه واسه مثال یک صفحه که فقط شامل عکس و متنه هزینه کمتری نسبت به صفحه ای که قرار در اون یک فرم قرار داده بشه داره.

آیا اسمی از شما در وب سایت ما قرار خواهد گرفت؟ - جواب: خیر از ما اسمی در وب سایت قرار نمیگیره ولی اگر از قالب آماده استفاده بشه ما اسم طراح قالب را حذف نمیکنیم.

اگر از گرافیک وب سایت راضی نبودم چی؟ جواب: دقت کنید که شما بعد از خرید برای اصلاح گرافک سایت میتونید نامحدود درخواست اصلاح بدید. فقط دقت کنید که نباید از این امکان سوءاستفاده کنید.
 

توجه کنید که هاست و دامنه باید توسط کارفرما خریداری شود
ما بر روی هاست های رایگان کار نمیکنیم چون سرعت و امکانات محدودی دارند پس پیشنهاد میکنم برای وب سایت خود یک هاست مناسب انتخاب کنید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

نصب وردپرس و راه اندازی کامل وب سایت درخواست شده

ارسال ویدیو های اموزشی کار با سایت

پشتیبانی از سوالات کارفرما
 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    تصویری از نمونه سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های ابوالفضل جمشیدیان