توضیحات کاره

فروش ویژه اکانت آماده رجیستر شده در طلگرام بوسیله ی شماره های اوکراین 100% اختصاصی می باشند و بدون ریپورت هسند. هزینه ی هر اکانت طلگرامی ساخته شده با شماره ی اختصاصی اوکراین 40000 تومان است.

 تنها 5 عدد شماره اختصاصی باقی مانده است

با سفارش این محصول شما این شماره ها فقط به صورت اکانت طلگرامی قابل استفاده هستند.

 

 

این شماره مجازی می باشد اما رنج شماره ها واقعی است و به همین دلیل قادر به ثبت شدن در طلگرام بوده اند. بر خلاف دیگر فروشگاه ها شماره های اوکراین که ارایه می کنیم به صورت قانونی در طلگرام رجیستر شده اند و هنگام  ثبت فرم اختصاصی پذیرش قوانین کشور مورد نظر را تکمیل کرده اند. در صورتی که از شماره برای کار های اسپم و خلاف قوانین طلگرام استفاده نکنید این شماره ها دوام زیادی خواهند داشت چون امکان تشخیص مجازی بودن و غیر واقعی بودن این شماره ها برای مدیران طلگرام کمتر از نیم درصد است.

 

با خرید این شماره مجازی شما قادرید یک اکانت اختصاصی در طلگرام داشته باشید که کاملا مستقل بوده و هیچ ارتباطی با اکانت های دیگر شما ندارد. برای مثال شخصی که یک سیمکارت یا یک اکانت در طلگرام دارد باز هم می تواند از صدها شماره مجازی دیگر هم استفاده کند و بی نهایت حساب طلگرامی داشته باشد.

 

کیفیت شماره های اوکراین:

شماره ی مجازی اوکراین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دوام بسیار خوبی دارد و کد پیش شماره اش 380 می باشد دقیقا همانند رنج واقعی و فیزیکی شماره های کشور اوکراین است. اکانتی که به شما تحویل داده می شود حدود دو سال قبل در طلگرام ثبت شده و در صورتی که موارد امنیتی و قانونی تلگرام را رعایت کنید احتمالش هست که هرگز تلگرام اکانتتان را حذف نکند.

 

نکاتی جهت افزایش امنیت:

پس از ورود به حساب کاربریتان حتما باید رمز دومتان را فعال کنید تا شخص دیگری قادر به ورود به حساب کاربریتان نباشد. همچنین سعی کنید رمز دوم یا همان رمز دو مرحله ای را از طریق ایمیل وریفای کنید تا دوام و ماندگاری شماره بیشتر شود.

کد تایید شماره تنها یکبار به شماره ارایه می شود و در صورت از دست دادن حساب قادر به بازیابی آن نخواهید بود پس سعی کنید شماره را روی دو دستگاه جداگانه فعال نگه دارید تا دچار مشکل نشوید. همچنین پس از تحویل اکانت به شما تمام مسولیت حفظ و نگهداری اش از ما سلب شده و برعهده شما خواهد بود.

 

نکته مهم در دی ماه سال 1399 ؟

در حال حاضر به دلیل ثابت نبودن قیمت دلار فقط تعداد محدودی شماره داریم پس اگر قصد خرید دارید عجله کنید تا اکانت ها فروخته نشده

 

 

دلیل بالا بودن امنیت شماره های اوکراین این است که شماره ها کملا اختصاصی می باشند و حتی اگر درست از اکانت استفاده شود می توانند مادام العمر باشند.

 

 

در صورتی که صف سفارشات ما پر بود از طریق پروژه اختصاصی درخواست ارسال کنید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک عدد اکانت آماده طلگرامی ثیت شده با شماره مجازی اختصاصی اوکراین

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های TechnicalUser